Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
L L
zondag, 14 november, waarschijnlijk 1 van de laatste aardige dagen van het jaar, nog even de yamaha uit het vet getrokken om even te gaan toeren door de polder.
De weg blijkt niet erg geschikt voor het beter stuur en bochten werk, ofwel de weg droogt niet meer op. Ach jah, maakt niet uit toch?
dan maar wat meer gas op het rechte stuk dan in de bocht. Ofwel, op naar de maasvlakte: lees kilometers recht strak asfalt, weinig verkeer
al even de roll-ons van de R1 versus ´01 blade uitgetest. Op de terugweg kwamen we nog 2 gasten tegen met een zx7 en gsxr7,50
na een flauwe bocht even er serieus voor gaan zitten. Gas tot de stuit, kin op de tank, eerst auto voorbij, dan zx7 voorbij, dan achter blade aan....
250, 260, 270....
kijk je in je spiegel, shit!
auto,
politie ,
afzakken naar 200 op rechterbaan, komt er een opel kadett voorbij!!!! WTF...
toch maar hayabusa kopen.....
Ja met m'n GSX 600 F vroeger tegen 2 Golfjes.... vanaf 100-120 een bocht uit kon ik een van hen net bijhouden, kroop er cm voor cm voorbij. Had ik niet verwacht... Maar goed, stukje verderop vanaf een stoplicht ff recht gezet, rotonde en een bocht en nergens te bekennen. Duurde ff voor ze me voorbij kwamen op het volgende rechte stuk, ik reed daar gewoon weer 'netjes'. Bocht verderop (ik vond het genoeg geweest) vloog er eentje bijna eruit, hij had gezopen, dus blij dat ik niet meeging. Ff later stonden we op de brug bij einde A4 en aan alle kanten piste dat ding vloeistoffen naar buitenniemand zulk soort gelijke ervaringen eigenlijk opgedaan met andere auto´s, of misschien met het sporten tegen 400 - tjes met een 900 blok erin ofzow?
Vertel mij wat, ik ken wel een paar jongens op de Supra club en daar zet ik mijn motor echt niet naast, de eerste paar meters ben je wel wat sneller, maar als die turbo's op druk komen gaan ze er echt vandoor.al met al blijkt maar weer dat je niet alle auto´s moet onderschatten.
bij het stoplicht zal het niet zo´n vaart lopen,
maar eenmaal op snelheid kan het wel eens raar/onverwacht de andere kant op slaan....
niemand zulk soort gelijke ervaringen eigenlijk opgedaan met andere auto´s, of misschien met het sporten tegen 400 - tjes met een 900 blok erin ofzow?
Ben ik zeker met je eens, maar die gasten zijn af en toe echt super high-tech bezig. En als sleutel liefhebber vind ik dat ook echt super om te zien. Het is niet moeilijk om van 300 naar 500 PK te gaan (kost alleen een paar euro), maar als je daar echt boven wil zitten moet je toch echt goed weten waar je mee bezig ben.Die hebben ook wel heel wat meer €'tjes neergelegd voor hun voertuig dan jij dat uiteindelijk hebt gedaan...
Bovendien, er gaat toch niks boven het motor-gevoel ?
Wat ik me afvraag is wat voor soort remmen zijn er dan opgebouwd.
Lijkt me dat het anker van de Titanic wel zal helpen.
Hard rijden is leuk, maar wat ik veel leuker vind is om nog sneller stil te kunnen staan.
Daarbij komt, zijn al die opgefokte autootjes wel door de RDW goedgekeurd?
Mogen ze uberhaupt wel op de NL wegen rondrijden.
Immers het is ook niet toegestaan dat rallywagens op de openbare weg los rond mogen rijden en alleen op afgezette stukken tijdens wedstrijden. Terwijl dat knutselauto's zijn die door proffesioneel personeel in elkaar worden gezet.
En ook daar vliegt regelmatig een blok in 2 stukken. Leuk als dat tussen het overige verkeer plaatsvindt bij die knutselbakken van die sjonnies.
Ach een kniesoor die daar op let, totdat je voor je flikker gereden wordt.
En dat voor een beetje snelheid.
Lijken me eerder sukkels die niet het interlect hebben om hun motorijbewijs te halen.
Voor dat geld wat aan die barrels wordt uitgeven kan je 10 x zakken voor je examen en daarna nog een Haya aanschaffen.
Met het voordeel dat op een motor de snelheid nog sneller aanvoelt dan in een koekblik.
Maar ja, wat zeur ik nou, ben maar een simpele moraalridder.
Zit meestal een normale kentekenplaat op dus dan mogen ze op de openbare weg lijkt me. Je mag alleen niet met 160 over een bospadje denderen....
Immers het is ook niet toegestaan dat rallywagens op de openbare weg los rond mogen rijden en alleen op afgezette stukken tijdens wedstrijden. Terwijl dat knutselauto's zijn die door proffesioneel personeel in elkaar worden gezet.
...
Dit soort:Wat ik me afvraag is wat voor soort remmen zijn er dan opgebouwd.
Lijkt me dat het anker van de Titanic wel zal helpen.
Hard rijden is leuk, maar wat ik veel leuker vind is om nog sneller stil te kunnen staan.
Ehm, als een rally wagen niet op de openbare weg mag, mag hij NIET mee doen aan wedstrijden! Dit is namelijk een van de regels van de rally sport. Let maar eens op alle rally bakken hebben gewoon een kenteken:Daarbij komt, zijn al die opgefokte autootjes wel door de RDW goedgekeurd?
Mogen ze uberhaupt wel op de NL wegen rondrijden.
Immers het is ook niet toegestaan dat rallywagens op de openbare weg los rond mogen rijden en alleen op afgezette stukken tijdens wedstrijden. Terwijl dat knutselauto's zijn die door proffesioneel personeel in elkaar worden gezet.
Het belangrijkste van Tuning is niet de topsnelheid of vermogen. Maar gewoon het aanpassen opzich. En als je een beetje oplet hier op het forum, er zijn er hier ook nog maar weinig met een compleet standaard motor.En ook daar vliegt regelmatig een blok in 2 stukken. Leuk als dat tussen het overige verkeer plaatsvindt bij die knutselbakken van die sjonnies.
Ach een kniesoor die daar op let, totdat je voor je flikker gereden wordt.
En dat voor een beetje snelheid.
Lijken me eerder sukkels die niet het interlect hebben om hun motorijbewijs te halen.
Voor dat geld wat aan die barrels wordt uitgeven kan je 10 x zakken voor je examen en daarna nog een Haya aanschaffen.
Met het voordeel dat op een motor de snelheid nog sneller aanvoelt dan in een koekblik.
Maar ja, wat zeur ik nou, ben maar een simpele moraalridder.
..of om de Nederlandse taal volledig te beheersenLijken me eerder sukkels die niet het interlect hebben om hun motorijbewijs te halen.
Neem van MIJ aan dat er NIEMAND in een blik mij op een (fatsoenlijke) 130 pk+ motor voorbij komt zetten
de enige keer dat IK werd afgetroeft was ter hoogte van Luik (Liege voor de Belgen onder ons ), waar ik werd afgetroeft door een 928 S4 Strosek, die er als een waanzinnige vandoor ging en ik met mijn 100 pk zixxertje er echt niet bij kon blijven
Met mijn laatste ZXR had ik dat probleem niet meer. En als ik zie hoe de soesjes 1000 MIJ voorbij kwamen zetten, dan geef ik geen enkel koekblik de kans om een soes 1000 bij te houwen, of je moet een dragracert ernaast zetten
Ja kijk, Supraatjes met 800+ pk die maken kans, maar die heb IK nog nooit in NL gezien
never nooit nie.Een standaard 2L-16v Turbo heeft 204 PK, als je dat in een kadett zet die 980 kilo weegt..
Chippie erbij, andere in-/uit-laat kom je al een heel eind hoor.
Een standaard 2L-16 heeft zonder cat 156 pk en met cat 150 pk.never nooit nie.
laat maar eens de specs van dat blok zien dan.
Geloof er geen fuck van dat er meer dan 200PK standaar in een 2l 16v zit.
heb ik zelf ook, en ik heb "maar" 150-160 pk
dus laat maar zien.