Blokkade ivm belachelijk benzine prijzen.

Jeremy Freestyle

MF veteraan
20 dec 2001
2.732
0
In het topic belachelijke benzine prijsen.. Heeft iedereen het over dat het zo duur is en dat niemand er wat aan doet.. Een noemde het franse truckers voorbeeld..

En dacht moeten we ook doen..

IK zat dan te denken aan het knooppunt Lunetten (utrecht) zodat dan ook alles vast staat..

Eerst ergens verzamelen dan gezamelijk er heen rijden en het vast leggen..

Lijkt iemand dat wat?
Noem een datum..

Bij genoeg animo maak ik een poll en (nick)namenlijst
Zoja maak ik een poll
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In het topic belachelijke benzine prijsen.. Heeft iedereen het over dat het zo duur is en dat niemand er wat aan doet.. Een noemde het franse truckers voorbeeld..

En dacht moeten we ook doen..

IK zat dan te denken aan het knooppunt utrecht zodat dan ook alles vast staat..

Eerst ergens verzamelen dan gezamelijk er heen rijden en het vast leggen..

Lijkt iemand dat wat?
Noem een datum..

Bij genoeg animo maak ik een poll en (nick)namenlijst
Zoja maak ik een poll

En dan vervolgens aansprakelijk gesteld worden voor geleden economische schade???
 
Waar is dat precies Knooppunt Utrecht.

Tevens denk ik dat wanneer je zoiets organiseert je dan ook een aantal andere punten naar voren moet brengen zoals motorvriendelijke geleiderail en het snelheids-controle beleid. En wordt deze actie dan aangekondigd bij de betreffende partijen of wordt het een wilde actie.
 
En dan vervolgens aansprakelijk gesteld worden voor geleden economische schade???

Dit is de boeren die vorig jaar zomer de snelweg hebben geblokkeerd ook niet overkomen toch :?
 
Dit is de boeren die vorig jaar zomer de snelweg hebben geblokkeerd ook niet overkomen toch :?

ik denk dat ie doelde op die kampers bij maasstricht laatst ;)
Dat was echter een ander geval, zij blokkeerden de snelweg omdat de politie wat wietplantages had opgerold (oid :P ). Dat is heel wat anders dan zo'n demonstratie.
 
Het lijkt me dan zinniger pompstations te blokkeren ipv onschuldige medeweggebruikers lastig te vallen...
Anyway, ik ben niet van de partij. Haalt toch niks uit.
 
ik denk dat ie doelde op die kampers bij maasstricht laatst ;)
Dat was echter een ander geval, zij blokkeerden de snelweg omdat de politie wat wietplantages had opgerold (oid :P ). Dat is heel wat anders dan zo'n demonstratie.

Nee, vorig jaar (of was het alweer het jaar daarvoor) hebben boeren de A1 geblokkeerd vanwege het gevoerde beleid ter bestrijding van de varkenspest oid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan