Hallo mensen, zal me even voorstellen
Ben dennis 25j uit roermond en sinds kort in het bezit van een 1100 gs
Toen ik hem kocht reed de motor perfect
Maar na een aabtal km rond de 140 viel die uit en starte die weer direct.
(steeds minder gas geven tot die uitviel anders verzoop die)
Nu heb ik nieuwe bougies geplaatst
Nieuwe olie
Recyclizer
Gpr uitlaat zonder kat
Tank van binnen schoongemaakt, kwam smerige rotzooi kwam uit de tank en zeefje vd pomp was kapot
Vervangen en schoongemaakt incl nieuwe. Filter
Motor synchroon afgesteld etc
Injectoren nagekeken alles klopte precies
Maar loopt goed en boven de 4000 toeren stottert hij en knalt die uit de uitlaat en bougie kleur is grijs en houd vermogen in en ineens trekt die hem op t achterwiel en houd direct weer stotterend in
Kleppen waren gesteld, dus mijn vraag is kan dit de brandstofpomp zijn dat die t slechter doet?
Want stationair draaiend in de vrij kan je gas inhouden schiet die netjes in de toeren en niks aan de hand
Ben dennis 25j uit roermond en sinds kort in het bezit van een 1100 gs
Toen ik hem kocht reed de motor perfect
Maar na een aabtal km rond de 140 viel die uit en starte die weer direct.
(steeds minder gas geven tot die uitviel anders verzoop die)
Nu heb ik nieuwe bougies geplaatst
Nieuwe olie
Recyclizer
Gpr uitlaat zonder kat
Tank van binnen schoongemaakt, kwam smerige rotzooi kwam uit de tank en zeefje vd pomp was kapot
Vervangen en schoongemaakt incl nieuwe. Filter
Motor synchroon afgesteld etc
Injectoren nagekeken alles klopte precies
Maar loopt goed en boven de 4000 toeren stottert hij en knalt die uit de uitlaat en bougie kleur is grijs en houd vermogen in en ineens trekt die hem op t achterwiel en houd direct weer stotterend in
Kleppen waren gesteld, dus mijn vraag is kan dit de brandstofpomp zijn dat die t slechter doet?
Want stationair draaiend in de vrij kan je gas inhouden schiet die netjes in de toeren en niks aan de hand