BMW F650GS '03 E1950,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herr.ik.

MF veteraan
27 nov 2003
9.609
71
Bussum
Te koop aangeboden, een BMW F650GS uit 2003.
Motor heeft 60.000 gelopen. Is een ex-politie motor. Technisch 100%, starten is lopen!!

Voorzien van handvatverwarming, kettingsmeersysteem, ABS en zij- en topkoffer.
Motor is top onderhouden, loopt soepel en geeft geen gekke geluiden. Remmen, banden en accu zijn goed.
De motor moet wel voorzien worden van een nieuwe achterschokbreker want de huidige is lek. Kosten van een 2e handse schokbreker is 175 euro.

Heerlijke stuurmotor. Ik heb er zelf ruim 9000km zelf op gezet zonder problemen op de achterschokbreker na.
Prijs = vast



Mag weg voor 1950!!

image1dzj.jpg

image3ls.jpg

image4kf.jpg

image2tq.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is die Twin Cut een beetje op de achterwielen te krijgen ...

haha nee normaal zit er een opvangbak achter die als een soort wheeliebar functioneert. Het lukt wel in zn 1ste versnelling als je droog schakelt maar je kan em niet hooghouden _O-
 
dat ligt dan aan jou.. rij deze ook vaak en deze komt zeer makkelijk omhoog en blijft ook hoog (ligt dus aan jou denk ik ;-) )
 
dat ligt dan aan jou.. rij deze ook vaak en deze komt zeer makkelijk omhoog en blijft ook hoog (ligt dus aan jou denk ik ;-) )

no shit? moet je me eens uitleggen hoe je dat doet dan _O-
Maar dat beestje is ook al 10 jaar oud he :P
 
Laatst bewerkt:
Beste Herr.ik.
Ik ben Triz (nieuw op het forum) en ben op zoek naar een F650 gs. Via Marktplaats heb ik reeds een mailtje gestuurd.
Ik heb nog wat vraagjes..loopt het zadeltje door onder de kap of moet ik, als ik de top er af wil hebben een ander zadel aanschaffen?
Hebben de kappen veel beschadigingen, krassen, deuken en of andere schade ? (kan me wel voorstellen dat een ex-politie bike wat te verduren heeft gehad...)

groets,
Triz
Ps graag kom ik spoedig langs om de gs van dichtbij te bekijken en een stukje proef te rijden.
Ik zal telefonisch contact met u opnemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan