BMW K100RS '89 met 15.000km

Je hebt sinds gister je schuur verbouwd en je vrouw eruit geschopt ?


Haha zoiets inderdaad. De GS is een woon / verkeer motor. Ga zeker niet met de k100rs als woon/verkeer gebruiken , vind ik echt zonde.

Vrouw ontzettend lief aangekeken , qua ruimte is het inderdaad behelpen, 3 kinderfietsjes van mijn dochter eruit, oeps!

Nogmaals tof voor de berichtjes en tips die ik heb ontvangen, hoop een aantal leden aankomend seizoen te mogen ontmoeten, lees tourtochtje :)
 
Begin inderdaad eerst met nieuwe banden, zet de bandenspanning lekker hoog, draai de vering op de hoogste stand en sta er versteld van hoe hard je door de bocht kunt met zo'n ouwe baksteen.

En hou heel goed alle keerringen in de gaten. Er zitten aan de onderkant van het blok 2 gaatjes, speciaal om lekke keerringen duidelijk te maken. Als er druppels onder liggen na een lange rit ben je aan de beurt.

Wil de banden sowieso vervangen, wordt vaak gezegd als je googled op lang stilstaan.

Vind jij het echt overbodig?
 
Haha zoiets inderdaad. De GS is een woon / verkeer motor. Ga zeker niet met de k100rs als woon/verkeer gebruiken , vind ik echt zonde.

Vrouw ontzettend lief aangekeken , qua ruimte is het inderdaad behelpen, 3 kinderfietsjes van mijn dochter eruit, oeps!
Bloemetjes voor de vrouw en een ijsje voor de dochter maken een hoop goed ;)
 
Wil de banden sowieso vervangen, wordt vaak gezegd als je googled op lang stilstaan.

Vind jij het echt overbodig?

Als ze nog goed zijn, zou ik het niet nodig vinden.

Dot nakijken, na 5 / 6 jaar mogen ze wel vervangen worden.
En nakijken op (droogte)scheurtjes/beschadigingen.
Een band word niet zomaar plat door langer stilstaan en als dat wel zo is merk je dat snel genoeg als je gaat rijden.
 
Goedemiddag motor vrienden;

Wat een berichtjes! Veelal positief en een goede feedback. Dit waardeer ik en daarom hou ik van een forum. Alle liefhebbers onder één dak :) .... Na een aantal personen persoonlijk gesproken te hebben heb ik besloten om dit uniek exemplaar niet te verkopen. Kenners vinden het mega zonde: enkele woorden "diamant , parel' hebben mijn gedachten veranderd

Ik zal ook enkele tips opvolgen; een prachtige foto reportage van dit unieke ding zal ik jullie toekomen.

Ik hoop jullie in het voorjaar bij een meeting te zien :) geweldig!!!

Groetjes, Mitch
De vrouw is de deur gewezen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan