Ga vooral lekker proefrijden
Hallo ik rijd zelf nog op een K75rt maar op de beurs ben ik ff op de K1300GT gaan zitten en dat beviel prima dus als ik ga vervangen weet ik al welke het wordt.
Maar wat ik wil weten hoe is dat esa systeem werkt het goed heb je er echt wat aan en dat antislip/wheely systeem werkt dat ook goed ?
Of is het overbodige luxe.
Danny
ESA kent 3 standen veervoorspanning: 1 helmpje = solo, 1 helmpje + 1 koffer = solo + bagage en 2 helmpjes = + duo + bagage. Deze standen zijn in te schakelen bij draaiende motor en stilstaand. Deze zul je doorgaans niet zo vaak verstellen. Daarnaast kent het ESA 3 standen demping: comfort = zacht, normaal en sport = hard. Kom je bij een stuk slecht wegdek, dan schakel je snel naar de comfort stand. Voor lekkere bochten zet je 'm doorgaans in de sport-stand.Maar wat ik wil weten hoe is dat esa systeem werkt het goed heb je er echt wat aan en dat antislip/wheely systeem werkt dat ook goed ?
Of is het overbodige luxe.
Danny
Gefeliciteerd! Alvast veel veilige kilometers toegewenst.Ik heb de Full Option genomen. Dus veiligheidspakket; en dat ander; met de Xenon etc. Dan de verhoogde voorruit. Dan apart nog nieuwe Garmin GPS; en een grote topkoffer. En dan nog eens gaan zien voor nieuwe helmen; pak; ... Ook allemaal van BMW, want dat ziet er wel heel degelijk uit. Ben ook zeer geïnteresseerd in het nieuwe BlauweTanden communicatie ding van BMW.
Ik heb 'm even opgehad bij de dealer. Momenteel heb ik de Systeem V, en die sluit iets lager aan in de nek. De VI heeft, zo zegt de dealer, een iets sportievere snit. Hij voelt ook iets lichter aan dan de V (verschil is ca. 100 gr.). Dat zonneviziertje is wel ideaal, die kan zo laag worden gezet dat je ong. 1 cm ruimte hebt voor neus en mond (voor de frisse lucht) zodat je geen last hebt van extra schittering onder het viziertje door.En heeft er al iemand die nieuwe systeemhelm van BMW geprobeerd? Is dat echt zo goed? Ik ben een Suomy gewoon voor op de Blade.
Und jetzt beginnt der Spaß!!!Vanaf nu mag ie boven de 5k toeren......