Niets mis met een 1100....vijf versnellingen heb ik geen moeite mee, een bougie ook niet, heel zelden zou je wat vermogen meer willen hebben ( ik rijd dan met of ' tegen' gloednieuwe GS lc 's in de Alpen of Dolomieten ) en het is goed voor je gemoedsrust: klassieker verzekering, geen slot of alarm, eigenlijk geen afschrijving, onderhoud is slijtage delen vervangen en vaak voor halve prijs.....versnellingsbak stuk? ( zie Thijs), dan optie om te repareren of door gebruikte te vervangen. Koop een set goede veer elementen ( wel hoge afschrijving) en goede banden en geniet van de goede stuureigenschappen. Wel lelijke driespaakswielen etc....
Wat wil.je met zo'n motor....woonwerk verkeer in de winter? Dan beter een K75 RT of zoals ik een R100 RT ( ondertussen duur geworden) . Manus van alles? Geschikt. Reismotor in de zomer voor twee? Geschikt.
Noot: vanmiddag even 150 km in NL gereden op een ' naakte' Husqvarna in de koude regen en ook dat is te doen.