BMW R1100S

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooie brommert, ga morgen de mijne ophalen!




(stiekem kickje)
 
als je over de prijs wil blijven zeuren kan je misschien beter naar een andere fiets gaan kijken, i.p.v dit topiq te vervuilen met je onzin!

full


 
als je over de prijs wil blijven zeuren kan je misschien beter naar een andere fiets gaan kijken, i.p.v dit topiq te vervuilen met je onzin!

Jij vindt het zeuren, ik bied gewoon en de verkoper heeft de keus of ie ,m aan mij wegdoet of niet

m,n bod blijft dus gewoon overeind.

EN nu niet verder zeuren,ok? :W
 
als je over de prijs wil blijven zeuren kan je misschien beter naar een andere fiets gaan kijken, i.p.v dit topiq te vervuilen met je onzin!

ik vind het geen onzin.
goede argumentatie en een niet onredelijk openingsbod.
ik vind wel dat je er overdreven agressief op reageerd, als je dat met alle kandidaten doet ben je hem voorlopig nog niet kwijt.
 
merci halflive :+

heb al eens een zwarte uit 2000 met 27000 km vol met carbon, wp voor en achter,nieuwe MPP , lasr raceuitlaat en wat al niet meer , gekocht voor 4700 euri............

spijt dat ik ,m weggedaan heb ;( was perfecte circuitfiets geweest

2-cilinders blijven me meer trekken dan multicilindri 8-)

maar ben al in gesprek over een andere kant-en-klare- 2-cilinder-racer :+
 
ik vind het geen onzin.
goede argumentatie en een niet onredelijk openingsbod.
ik vind wel dat je er overdreven agressief op reageerd, als je dat met alle kandidaten doet ben je hem voorlopig nog niet kwijt.


Ahum de verkoper heet Spacequake en geen Tuonokid.

De R hoeft niet weg hoor, en het is inderdaad een superfiets :] .
Deze fiets gaat niet voor minder weg en als er geen kopers komen dan leuk ik hem gewoon wat meer op en blijf er zelf op rijden :Y


ennuh 50 K op de klok is echt niks bijzonders voor een bmw hoor ;)
 
50k is net ingelopen idd,maar dat is ook niet de discussie, dit weet iedere BMW kenner.

Vraagprijs is toch knap hoog, check De Jong in Enkhuizen maar eens: www.bmwmotor.nl, zeker gerelateerd aan de relatief kale utvoering

En een bod kun je gewoon weigeren of accepteren :+

HEt blijven superfietsejes!!

Sowieso suc6 met de verkoop!! (als ik m niet mag kopen ;( )


8-)
 
50k is net ingelopen idd,maar dat is ook niet de discussie, dit weet iedere BMW kenner.

Vraagprijs is toch knap hoog, check De Jong in Enkhuizen maar eens: www.bmwmotor.nl, zeker gerelateerd aan de relatief kale utvoering

En een bod kun je gewoon weigeren of accepteren :+

HEt blijven superfietsejes!!

Sowieso suc6 met de verkoop!! (als ik m niet mag kopen ;( )


8-)
..als deze motor te duur voor je is, mag je niet meer reageren :+
 
ik ben al een tijdje opzoek naar deze motor, maar voor die prijs koop ik liever een vergelijkbare motor uit later jaar met dezelfde km's bij een dealer.

maw er zit nogal een verschilletje tussen wat je vraagt en wat er bij de dealer geboden wordt. Ik hou deze topic wel even in de gaten. misschien komt er nog wat interessants naar voren (misschien issie getuned of heb je vergeten te vertellen dat er een twinspark systeem in zit of een 1150 cylinder upgrade heeft plaatsgevonden)
 
oja bijna vergeten..........................dat is dus zonder.....................

kortere trekstang,
180 a.wiel,
carbon a.wiel cover,
laser oid,
katvervanger,
bbp chip,
carbon airinduct,
sportvering,
xenon,
niet getuned,
geen twinspark systeem,
en geen 1150 cilinder upgrade,

dus gewoon een s :W
 
oja bijna vergeten..........................dat is dus zonder.....................

kortere trekstang,
180 a.wiel,
carbon a.wiel cover,
laser oid,
katvervanger,
bbp chip,
carbon airinduct,
sportvering,
xenon,
niet getuned,
geen twinspark systeem,
en geen 1150 cilinder upgrade,

dus gewoon een s :W

En gewoon voor een goede prijs ! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan