Ik durf er wel een fles wijn op in te zetten dat je dat niet gaat lukken tenzij je een echte stuntrijder bent of crasht. Het is een misverstand dat die als eerste aan de grond zouden komen en dat de grondspeling daardoor klein zou zijn.
Helaas moet ik melden dat ik mijn R1200R te koop heb staan/verkocht heb.
Reden: echtscheiding en omdat mijn twee (bijna) volwassen dochters bij mij blijven wonen.
Aangezien zij hier in de Achterhoek echt wel een auto nodig hebben en we dus niet met 1 auto uitkunnen (plus nog een heleboel andere redenen) heb ik mijn motor vandaag ingeruild voor een Aygo uit 2013.
De motor staat nog op motorshopper (de deal is nog niet definitief) voor een hele redelijke prijs: Motorshopper: Zeer complete R1200R
Mocht iemand interesse hebben voor die prijs (ik krijg vast nog wel iets korting zonder inruil) dan graag een PB voor vrijdag en langskomen op vrijdag, anders gaat hij naar de Toyota dealer.
In dat laatste geval heb ik nog wel een paar dingen om los te verkopen:
Sensor fop weerstand (een originele Doughie-fob, ook geschikt voor de F800 serie) 20 euro inclusief verzendkosten
Originele R1200R 2010 spiegels, nieuwstaat 25 euro inclusief verzendkosten
Originele veren R1200R 2010, 10 euro plus verzendkosten.
@Ted: mocht jij interesse hebben voor 1 of meerdere items uit dit korte lijstje dan kost je dat 0 euro plus een rit naar Zelhem om ze op te halen en me de hand te schudden en heb je voorrang boven alle andere bieders.
Vanmiddag de deal beklonken.. we gaan zien wat het doet met die grondspeling in de bochten.
M'n vrouw haar F700GS wordt vervangen door een R1200R Dark White van 2015.
zag gisteren dat het frame van mijn mudhugger na veel kilometers is gebroken
waarschijnlijk metaalmoeheid of zoiets
heb al gekeken voor een nieuwe ...... is lassen een optie
iemand ervaring met giet aluminium.
[afbeelding]
Ik durf er wel een fles wijn op in te zetten dat je dat niet gaat lukken tenzij je een echte stuntrijder bent of crasht. Het is een misverstand dat die als eerste aan de grond zouden komen en dat de grondspeling daardoor klein zou zijn.
Helaas moet ik melden dat ik mijn R1200R te koop heb staan/verkocht heb.
Reden: echtscheiding en omdat mijn twee (bijna) volwassen dochters bij mij blijven wonen.
Aangezien zij hier in de Achterhoek echt wel een auto nodig hebben en we dus niet met 1 auto uitkunnen (plus nog een heleboel andere redenen) heb ik mijn motor vandaag ingeruild voor een Aygo uit 2013.
De motor staat nog op motorshopper (de deal is nog niet definitief) voor een hele redelijke prijs: Motorshopper: Zeer complete R1200R
Mocht iemand interesse hebben voor die prijs (ik krijg vast nog wel iets korting zonder inruil) dan graag een PB voor vrijdag en langskomen op vrijdag, anders gaat hij naar de Toyota dealer.
In dat laatste geval heb ik nog wel een paar dingen om los te verkopen:
Sensor fop weerstand (een originele Doughie-fob, ook geschikt voor de F800 serie) 20 euro inclusief verzendkosten
Originele R1200R 2010 spiegels, nieuwstaat 25 euro inclusief verzendkosten
Originele veren R1200R 2010, 10 euro plus verzendkosten.
@Ted: mocht jij interesse hebben voor 1 of meerdere items uit dit korte lijstje dan kost je dat 0 euro plus een rit naar Zelhem om ze op te halen en me de hand te schudden en heb je voorrang boven alle andere bieders.
Ik durf er wel een fles wijn op in te zetten dat je dat niet gaat lukken tenzij je een echte stuntrijder bent of crasht. Het is een misverstand dat die als eerste aan de grond zouden komen en dat de grondspeling daardoor klein zou zijn.
ik rij al jaren bmw r1200RT LC en speel met de gedachte om een R1200R Lc te kopen en die om te bouwen naar een scrambler achtig ding. kost veel tijd en waarschijnlijk ook (veel) geld maar wil eerst aantal dingen onderzoeken.
Ik probeer al geruime tijd een plaatje te bemachtigen van de fiets zonder zadel. Ik wil graag zien hoe het frame met name aan de achterkant is opgebouwd. ik kan echter niets vinden op internet. wie o wie kan mij helpen?. En ja ik weet dat wunderlich een (lelijke) scrambler van de GS heeft gemaakt.
ik rij al jaren bmw r1200RT LC en speel met de gedachte om een R1200R Lc te kopen en die om te bouwen naar een scrambler achtig ding. kost veel tijd en waarschijnlijk ook (veel) geld maar wil eerst aantal dingen onderzoeken.
Je weet dat BMW zelf een Scrambler in huis heeft?
Lijkt mij een makkelijkere basis om mee te starten.
ben eens benieuwd naar de ervaringen van sportievere motorrijders wat het vorige model van de R1200R (2014) betreft.
Is er al iemand mee op circuit gaan rijden? Maak ik me teveel zorgen als ik denk dat de cylinders snel de grond zullen raken?
Voor het eerst sinds 1986 heeft bmw geen aansprekende motor voor me. op een vierpitter of een rt wil ik niet betrapt worden. : eigenlijk blijft alleen de scooter over : Rninet is echt wel mooi... alleen, geen telever, geen koffers, geen comfortabele duozit, geen bagagerek.
Voor het eerst sinds 1986 heeft bmw geen aansprekende motor voor me. op een vierpitter of een rt wil ik niet betrapt worden. : eigenlijk blijft alleen de scooter over : Rninet is echt wel mooi... alleen, geen telever, geen koffers, geen comfortabele duozit, geen bagagerek.
Aan de motor?