BMW R1200R met veel opties

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skippy '73

MF veteraan
28 okt 2007
1.579
158
's-Gravenpolder
Helaas wegens het beeindigen van m'n hobby een zwarte BMW R1200R aangeboden. De motor is van eind 2006(modeljaar 2007) en is voorzien van de volgende extra's:
ABS, uitgebreide boardcomputer, kofferhouders, sportschermpje, middenbok, handvatverwarming, witte knippers, origineel BMW alarmsysteem met scm certificaat.

Verder komt de motor inclusief z.g.a.n SW Motech Quicklock Trail tanktas, SW Motech tasje voor je TomTom(of iets dergelijks) en een BOS carbonfiber einddemper(originele geborsteld RVS uitlaat zit er ook gewoon bij).

Nieuwprijs was door de 15000. Vraagprijs 10200 euro. Uiteraard is de motor schadevrij en staat er zeer goed bij. Reacties graag per persoonlijk bericht.

IMG_28031193590736.jpg

IMG_11881179516360.jpg

IMGP19971218745516.jpg
 
Laatst bewerkt:
... :N ...
...tssss...


...dat is niet je motor 'verkopen' Ronald, das 'm voor dat geld weggeven...
 
oewwww

dat rijdt fijn zon fiets!!!!

1x van mogen genieten, en weet zeker dat er nog eens een bmw op mijn pad kom!!!
wat rijdt zon naked ongelofelijk fijn zeg, hulde!

mag ik vragen wat de reden is? geloof niet dat je van zon fiets kan zeggen dat je er een slechte zithouding op na houdt............

sc6 iig met de verkoop!
 
...zeg nou zelf Skip ; vind je het zelf nou niet een beetje zonde om zo'n karretje weg te doen...??
 
Ach ja zonde...maar 't is inderdaad een mooi fietsje *D
Kilometer stand is nu niet langer onder de 7000, laten we het voorlopig maar houden op<7500km. Helaas is het niet mogelijk(volgens mij) om de titel van de post te veranderen bij dit forum.
 
'BMW R1200R ABS <7000km veel opties 10500 euro' > 'BMW R1200R met veel opties'
 
Vandaag weer heerlijk genoten van de R1200R. KM stand is daarom nu weer iets opgeschoven naar <8100km. Biedingen zijn welkom.
 
Mooie fiets..

Ben normaliter geen fan van BMW motoren, maar deze is erg begerenswaardig.

Succes met de verkoop.

*subtiel kickje*

:]
 
...zo begon dit verhaal : helaas wegens het beeindigen van m'n hobby een zwarte BMW R1200R aangeboden...


...en ondertussen blijft tie gewoon zijn rondjes rijden...

...want we krijgen tenslotte met regelmaat een nieuwe kilometerstandupdate... :Y




...toch wel verslavend ; niet dan Skip ?!, dat motorrijden... ;)
 
Bedankt Mr. Selected en Rolf :)

Je hebt helemaal gelijk Ron! Ik wil wel stoppen met de hobby maar de hobby blijkbaar niet met mij ;) . Ook ben ik van de overtuiging dat stilstaan in de garage niet echt goed is voor zo'n boxer dus doe ik toch zo vaak als mogelijk plichtsgetrouw m'n rondjes :] . Het was gisteren overigens prachtig in de middag met laag hangende mist langs de Oosterschelde en het Veerse Meer.
 
Ik bied 9000euro voor uw BMW r1200r.
Met vriendelijke groet,
Paul Remerink
0252-233096
Sassenheim

Beste Paul. Ik heb een paar keer proberen te bellen maar er gebeurt helemaal niks nadat ik het nummer heb gekozen(lijn blijft helemaal stil). Andere vaste nummers kan ik gewoon bereiken dus ik vrees dat er iets niet goed zit. In ieder geval bedankt voor het bod maar het is nog niet helemaal wat ik in m'n hoofd heb.
 
Ik heb geen idee heb de bieder vandaag wel gewoon kunnen bereiken. Ik weet wel dat een hoop vrienden van mij in Den Haag helemaal gek worden van Ziggo...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan