BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus altijd alleen maar hard rechtuit..........? (Wat iedereen kan :X )

Juist bij het "korte werk" zoals draaien, keren en bochten is het gebruik van de achterrem een "must"......... ;) Dan hou je tenminste controle over je brommeRT.

Als het goed is, dan is je dat aangeleerd bij het "AVB"...........
Voornamelijk snelweg inderdaad.
Lui geworden... :X

Maar je hebt helemaal gelijk, zal weer eens wat meer m'n achterrem gebruiken, veel stabieler bij manouvreren.
 
Trending topic dit, toch leuk als iemand zich na 21 pagina's in dit topic meldt :+ ?

Als je dan zoekt op je eigen onderwerpen, staat dit topic wel in je lijstje.
Ik lees nog steeds mee en schrijf ook nog wel eens wat. :X

@ DJ Verhulst: K75 rijder??
 
ik heb ff op mobile.de gekeken maar daar hoef je geen R1200RT te halen,, op MP kan je ongeveer voor iets meer ook slagen, en vaak nog bij een zaak met garantie en alles.....

iemand een idee wanneer dat nieuwe GS blok naar de RT komt ???
 
Hey Dion ...

RT wannabee ?


een RT (omgebouwd naar naked) heb ik al alleen nog de rest nog ......

kwam een R1200RT tegen bij een dealer was verbaast dat je voor dat bedrag zo'n leuke motor kon krijgen,, ff proef gezeten ,voelde gelijk thuis net zo vertrouwd als m'n K75 , en van het gewicht merkte je niet zo veel eigenlijk...

normaal ben ik van de all road en stond de GS hoog op mijn lijst, maar een RT is vaak voordeliger , en volgens de kenners rijd ie lekkerder , dan ben ik geïnteresseerd, en ben me aan het inlezen.

op korte termijn ga ik nog geen andere machine halen, maar het is wel fijn om een kandidaat klaar te hebben mocht ik een mega goede aanbieding hebben kan ik toe slaan. die F800GS heb ik nu stukken lager staan , dingen zijn duurder , en het cardan en de dwarsliggende motor met afschroefbare versnellingsbak staat me wel aan.
 
Zo, van de eerste natte sneeuw mogen 'genieten' op de brommeRT!
Benieuwd wat voor winter het gaat worden en hoeveel dagen ik gedwongen wordt met de trein te gaan......
 
Inderdaad, vandaag maar eens de brommer binnen laten staan en koekblik gepakt.

Meteen ruitenwissermechanisme gesloopt (ruitenwissers zaten vastgevroren) dus dat begint goed *O*
 
Hier in Rotterdam ook sneeuw maar gelukkig op de motor naar mijn werrk. Alles staat vast, niet door de sneeuw maar door een akelijk ongeluk. neemt niet weg dat ik toch weer zat te genieten op de motor, handvatverwarming erbij en blijven rijden.
 
Was gistermorgen en avond een inderdaad een puinhoop op de weg rondom Rotterdam.
Was gewoon met de motor en weinig vertraging opgelopen.

De RT is nu 6 weken oud, 5000km op de klok en heeft vandaag z'n eerste zoutbad gekregen.
En deze week eindelijk eens de topkoffer monteren.

Groeten,
Robert 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan