Jeroen1969
MF veteraan
Zeker als dat land door het Brexit gedondeRT heen is..... het houdt daar de gemoederen zeg maar best wel bezig en het gaat er niet altijd even beschaeft ende vriendelijck aan toe....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
. Met kroegtijgeren kan ze zo'n plekkie op heur buikje laten tatoeëren....
Ik denk dat de ethanol in de benzine het systeem meer schoon maakt dan Ultimate......heel verhaal blabla.....
E10 sap getapt. Ik heb de indruk dat het waar is wat er wordt gezegd: net een ietsiepietsie minder energetische waarde, dus net wat minder kilometertjes per liter. Die dopes toevoegen lijkt mij niet persé nodig. Af en toe paar tankjes BP Ultimate achter elkaar geeft denk ik hetzelfde effect: door reiniging van verstuivers en bougies een betere verbranding en daardoor een lager verbruik. blabla etc.
Accu zou ook 'gewoon' in de motor kunnen blijven zitten
Of het moet natuurlijk zo zijn dat er in de bewuste winterstalling geen stroompunt aanwezig is..., dan woRT het inderdaad een ander verhaal.
Volgens de officiële handleiding van de BMW R1200 RT LC blz. 125Dat dacht ik al. Toch 4.300 km na de beuRT... Dus 1: bij de beuRT is er kennelijk ietsje te veel in gekiepeRT. En 2: ding verbruikt nix.
Foto is genomen nadat de motoRT 16 uur op de middenbok heeft gestaan na de laatste rit.
Kan het kwaad als ik er zo nog 4.700 km mee door rij of moet ik ietsje aftappen?
Dat dacht ik al. Toch 4.300 km na de beuRT... Dus 1: bij de beuRT is er kennelijk ietsje te veel in gekiepeRT. En 2: ding verbruikt nix.
Foto is genomen nadat de motoRT 16 uur op de middenbok heeft gestaan na de laatste rit.
Kan het kwaad als ik er zo nog 4.700 km mee door rij of moet ik ietsje aftappen?
Is het dan “precies” 5 minuten? Mijn fiets had bij die foto 16 uur stil gestaan.....
Je ziet nog een randje leeg bovenaan toch?
Ondanks dat er een redelijke bak licht uit komt,
zit ik er toch over te denken om ook het dim-licht te vervangen door LED.
Maar, met de verkeerde unit zal dat hinder opleveren, en dat wil ik niet.
Dus vandaar de vraag.
Het verbod is ook terecht: er is niets zo hinderlijk als een verkeerd afgestelde koplamp die je als tegenligger verblind of via de spiegel je netvlies laat inbranden. Zeker met het weer van vandaag.
Dat los je niet op door een Europese lichtunit te monteren.
Beide units zijn uitgelijnd op de goedgekeurde H7 lampjes. De plaats en hoek van de H7 is vastgelegd in een norm. Hierdoor kunnen de fabrikanten van de lichtunits een reflector ontwikkelen voor een voertuig. Hiervoor is een E-keuring verleend.
Als je die lampjes vervangt voor iets anders; Led, Xenon, H7 lampjes zonder E-keur uit China, is de plaats en hoek misschien anders en krijg je ook een vreemd beeld.
Daarom is aftermarkt Xenon of Led niet alleen aan te raden, maar ook verboden.
Sommige landen controleren hier sterk op.