BMW-Wouter
MF veteraan
Nee, want het stuur zit aan de juiste kant....wellicht van oorsprong een Engelse fiets geweest...???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, want het stuur zit aan de juiste kant....wellicht van oorsprong een Engelse fiets geweest...???
ze zullen ook wel goede motoren verkopen denk ik hoor , degene die een matte grijze RT van bj 2015 koopt bij hun is ook niet geschoren ;-)
mijn eerste werk deze morgen was gaan kijken in mijn garage of ik nergens iets speciaal zie of iets wat er niet hoort , neen hoor , geen vlekken onder de
motor , geen olie aan het cardan , accu aan de druppellader en die geeft ook geen vreemde zaken aan ..
wat ik nu nog moet opzoeken is hoe ik het alarm kan stopzetten , met het kastje kan ik hem stoppen en uitschakelen maar hij schakelt automatisch
terug op na een tijdje ... en dat kan ik niet hebben
wie zegt dat ik geen k1200 meer heb ??
Was een aanname.
Die brandende driehoek wordt zeker veroorzaakt doordat de benzinemeter 0 aangeeft. Had ik ook toen mijn tanklint kapot was, gelukkig in de garantieperiode.
Kan natuurlijk ook door nog iets anders ook veroorzaakt zijn. Dat zie je pas als tanklint gerepareerd is.
Wel vreemd om een motor te verkopen met een “service” in het dashboard een kapotte brandstofindicatie en een brandende gevarendriehoek.
en ik geraak hem in B aan 12000 euro niet kwijt lolBMW R 1200 RT R1200RT VOL! CRUISE LC
BMW R 1200 RT R1200RT VOL! CRUISE LC | 2015 | 37.800 km | Tour | Cilinderinhoud: 1.200 cc | Referentienummer: L889423occasions.jagermotoren.nl
...had ik maar zulke makkelijke klanten...
'...het is en blijft 2e hands...., en van ...waarom zou ik moeilijk doen...'
Mijn motor kwam ook met 1 afstandsbediening voor het alarm. Zou best standaard kunnen zijn.
Och, als de prijs goed is. Het is soms beter een opknapper te kopen en zelf in orde te maken dan eentje voor de volle mep aanschaffen waar stiekem ook iets mis mee is.
De oude alarms hadden twee sleutelkastjes standaard. Tegenwoordig, met keyless gedoe, not maar ééntje. Gebruik die sleutelkastjes nooit, want op alarm gaat (bij mij) automatisch en hoe ik het alarm uit moet zetten is mij een raadsel
Bij tanken houd ik er dus contact op, dan gaat ie niet af als ik erop zit.
[/QUOTE
ik heb dit gevonden ...
BMW Alarm DWA-6 handleiding
Bekijk en download hier de handleiding van BMW Alarm DWA-6 Diversen (pagina 1 van 19) (Nederlands). Ook voor ondersteuning en handleiding per email.www.gebruikershandleiding.com
Is dat een R1200RT-LC of R1250RT?De oude alarms hadden twee sleutelkastjes standaard. Tegenwoordig, met keyless gedoe, not maar ééntje. Gebruik die sleutelkastjes nooit, want op alarm gaat (bij mij) automatisch en hoe ik het alarm uit moet zetten is mij een raadsel
Is dat een R1200RT-LC of R1250RT?
Menu > Instellingen > Voertuig > Alarmsyst. > Automatisch: aan of uit
En met deze sleutel
Bekijk bijlage 1533685
als volgt:
- Alarm activeren: 2x BMW Logo indrukken.
- Alarm deactiveren: 1x BMW Logo indrukken.
- Alarm signaal uitzetten: 1x de rechthoekige pijl-knop indrukken.
Voor dit doosjeen weet je soms hoe het moet met de oude kastjes met de 2 knopen ?
Voor dit doosje
Bekijk bijlage 1533837
zijn de basis handelingen als volgt:
Met de knopjes kun je het alarm systeem programmeren (wat je bij de R1200RT-LC en R1250RT in het instellingen menu kunt doen).
- Alarm activeren: geribbelde knop 1x indrukken (ledje knippert 2x).
- Alarm deactiveren: gladde knop 1x indrukken (ledje knippert 1x).
- Alarm signaal uitzetten: gladde knop indrukken.
Hier heb ik de engelstalige handleiding waar het allemaal erg omslachtig wordt beschreven.
.
Het verschil met uw tellerplaten... :
Is dat een R1200RT-LC of R1250RT?
Menu > Instellingen > Voertuig > Alarmsyst. > Automatisch: aan of uit
En met deze sleutel
Bekijk bijlage 1533685
als volgt:
- Alarm activeren: 2x BMW Logo indrukken.
- Alarm deactiveren: 1x BMW Logo indrukken.
- Alarm signaal uitzetten: 1x de rechthoekige pijl-knop indrukken.
en deze in de ad heeft ook geen koffers en hetzelfde met het dachboard , alles staat ook boven het midden ......bijzonder...
tja , dat opspringen bij mij na een minuut is bij mij ook het geval , maar ik moet echt weten wat en hoe hoor , ik vraag het wel aan mijn mecanieker en laat het hier nog wel weten , hoop in de loop van volgende week ...Ja hoe het bij de keyless R1250RS zit, is duidelijk.
Maar die oude kastjes met 2 knopjes zijn mij altijd maar raadselachtig. Ook omdat ik m van het alarm afhaal met de keyfob en hij er na een minuutje alsnog weer opgaat... maar ach, dat zit me niet dwars: contact aan als ik met de motor bezig ben (tanken o.a.) is geen moeite. Op een veerboot of trein is het een ander verhaal, maar dat verwacht ik niet te doen met de RT - die rijd ik vooral woon-werk en in de wintermaanden. De RS is voor de leuke tochten
en deze in de ad heeft ook geen koffers en hetzelfde met het dachboard , alles staat ook boven het midden ...
≥ BMW R 1200 RT ABS (bj 2008) R1200RT R1200 ABS - Motoren | BMW - Marktplaats.nl
<<let op omleiding in hilversum>>: voer het volgende adres op uw navigatie in: liebergerweg 111 hilversum. U komt dan uit voor de nieuwe toegangsweg, u rijd hierin en komt bij de ingangwww.marktplaats.nl
De uitlaten zien er uit alsof hij 159.000km heeft gereden door de pekel.
Ook ongelofelijk dat ze de motor niet ff schoonmaken voor de foto’s.
En dingen die standaard zijn worden vermeld, geen verklaring voor het ontbreken van de zijkoffers. Dit soort “bedrijven” sla ik heel snel over.
Wat bedoel je met “alles staat boven het midden”?