Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Comfortabel ... beleving ... motorrijden willen we en gauw weer een beetje.De oplossing van het 'probleem' geeft BMW zelluf aan al...
De nieuwe R 1250 RT.
Standaard nieuw 10,25 inch TFT-kleurenscherm met uitgebreide connectiviteit en geïntegreerde navigatiekaart voor comfortabele routeplanning.
De nieuwe BMW R 1250 RT is voorzien van een 10,25 inch TFT-kleurenscherm met geïntegreerde navigatiekaart en connectiviteit. De uitstekende afleesbaarheid, duidelijke menustructuur en verregaand geïntegreerde bedieningsconcept plaatsen de nieuwe R 1250 RT aan de top van serieproductiemotorfietsen.
Voor het eerst bij een motorfiets maakt het nieuwe 10,25 inch kleurenscherm het mogelijk om een navigatiekaart weer te geven in het instrumentencluster.
Er is dus geen aanvullend display nodig.
Behalve de introductie van standaard connectiviteit en de navigatiekaart op het scherm, is ook de nieuwe ‘Comfort-telefonie’ leverbaar.
Een opbergcompartiment biedt veilig plaats aan een smartphone. De smartphone is beschermd tegen spatwater en wordt gekoeld door een elektrische ventilator. Via een inductielader of USB-verbinding blijft de batterij van de smartphone voldoende opgeladen.
Met het Audio System 2.0 biedt de nieuwe BMW R 1250 RT een nog intensere geluidsbeleving dan zijn voorganger.
Motor koud = rood gebied wat lager begint.Wat mij nu opvalt is dat het rode gebied op de vorige pagina van de bmw bij 5000 tpm begint en hier bij 8000.
Niet nep, maar dynamisch inderdaad.Wat je nu ziet is allemaal nog nep en uit de glimmende kleurenfolder.
Anderzijds werkt die digitale toerenteller misschien wel dynamisch en geeft bij een koude motor een groter rood gebied.
Boekje van de huidige R1250RT zegt:
Bekijk bijlage 1580796
Prachtige plek. Jaren geleden ook geweest met mij oude fiat128 station met 200.000 op de tellert vol kampeer uitrusting. toen ik kamperen nog leuk vond...eigen foto, zelfde locatie, zelfde dag, bijna dezelfde tijd, vanaf de andere kant genomen (toen nog zonder de man in de oranje jas)...
D'r is een hele webpagina over het geheel, maar zo te zien nog niet helemaal op de R1250RT van dit jaar gericht..
...um sonst, und BMW...
...tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk...
...., de nuchtere Nederlander vraagt zich af waar het addeRTje zich bevindt...
En wat ik toen zo grappig vond was dat er allemaal van die grote mercedessen met een open motorkap stonden onderweg naar boven, En dat kleine kreng van mij verblikte of verbloosde niet Voelde me afentoe net tandarts als ik weer eens wat 'gaatjes'moest weg werken.Hahah, ja dat we dat toen "durfden" mijn eerste eigen Oostenrijk vakantie was in een Volkwagen 1303S waarvan met de huidige APK regels allang spijkers waren gemaakt. Het reed wel geweldig plop-plop-plop lekker naar boven de bergen op tuffen met 3 man + 2 vrouw en de voorpiek vol bagage, en knal-knal-KNAL naar beneden al remmend op de 1600cc boxeRT (het kontje was werkelijk zwart geblakerd na een paar berg ritten, ik weet niet of het alleen knalde of dat het ook vergezeld ging van steekvlammen).
Moraal van dat verhaal..., om onder BigBrother uit te komen, moeten we naar het vermaledijde Klaipeda toe...
...waar in de vuk ligt Klaipeda...
Tja dat was voor afgelopen jaar ons startpunt voor de ruslandreis op de Pan. Alles gecanceld en nu maar hopen dat het in 2022 kan doorgaan.
.