BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 15

Vandaag PJ2018 life ontmoet. Moet zeggen wel een verademing na al die over de techniek en afluisterende kale oude bebaarde analoge mopperende RT rijders alhier. :) Nee, gewoon een frisse kijk op moderne techniek.
 
Voor bromberen en andere lieden met hang naar nostalgie zal er nog wel een appje te maken zijn voor een Classic look op het LCD:
En wie weet komt er in 2022 wel een R1250RT variant "Classic-naked", mooi zwart met witte bies en semi-authentieke elementen (zweefzadel en wat dies meer zij).
1250dash.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vandaag PJ2018 life ontmoet. Moet zeggen wel een verademing na al die over de techniek en afluisterende kale oude bebaarde analoge mopperende RT rijders alhier. :) Nee, gewoon een frisse kijk op moderne techniek.
Moeten we nou al onze dates hier noemen? Wist ook niet dat @PJ 2018 vandaag open huis had, affijn met jou zit hij al op de limiet van 1 bezoeker per dag.
Wel jammer dat je mijn frssse kijk totaal negeeRT, ik doe zo mijn best en merk in de praktijk van elke dag dat veel jonge techneuten conservatiever zijn dan ik '(
 
Smaken verschillen maar ik vind de blauwe toch echhh veel mooier. Ook in het echt.
Ik ben benieuwd of je dat verschil mbt de luchtstroom gaat merken. Wel is mi de binnenzijde van de ruit beter schoon te maken. Toch een prima niet technisch verkoop argument.
 
...over vermoeid gesproken...

Net een jong mens over de vloer voor 1 motorfiets.
En met dit jong mens ben ik al een week of 2 'in gesprek'..., want hij alles natrekken, alles controleren, alles zus, en alles zo... :/

...nee hoor jong mens, dat hoeft niet, dat-hep-Ron-al-gedaan... :Y

En dan met 3 man sterck onder / over / tussen / achter / voor / boven de motor hangen, liggen, zuchten, en steeds meer lichaamssignalen afgeven van '...ik vertrouw het eigenlijk niet, maar ik wil m eigenlijk wel, maar is het allemaal wel 'kosjer'...'

Had de bewuste brommert voor het jong mens geheel klaar staan, had ook de koffiemasjien in de aanslag (nee dank U, we hoeven geen koffie...), had de papieren-info-sjizzel op ABC-volgorde (nee dank U, we hoeven die niet te zien...), had m'n praatje klaar, had de stapel foto's van de binnenkomst van de brommer in de aanslag (nou..., die wilden ze dan nog net wel zien...) als in : kom, overtuigt Uzelf, zeg ja-ik-wil, en Ronnie regelt de rest tot aan de feestelijke aflevering over ongeveer 1 week ! :Y :Y
Je kan toch goed merken dat je ook niet meer zo bij de tijd bent.
Natuurlijk drinken de jonge mensheid geen koffie. Die nemen zo’n klein flesje met een vleugelachtige vloeistof en zetten eerst het dopje op hun neus.

Wel een beetje bijblijven aub als je een niet BMW motorfiets wil verkopen.
 
Wouw. Biest. Mhhmmm De buurvrouw kwam recent nog een boterkuipje gevuld met deze reeds gewelde heerlijkheid brengen.
 
Vandaag na een goede maar korte nacht, met de testmotor RT 2020 naar VH in Amersfoort gereden. Was ondanks de handvat en billen verwarming best een beetje fris. Tja en dan verschil met mijn oude motor en de RT. Bijzonder vind ik het soepele stuurgedrag, het gemak waarmee je even inhaald en natuurlijk het vertrouwen wat de motor mij geeft. Natuurlijk zijn er veel dingen waar ik nog aan moet wennen ach maar dat komt vanzelf.

Goed ik ben vanaf nu ook de toekomstige bezitter van een blauwe BMW R 1250 RT!! Nog wel even wachten tot hij naar NL komt.
1615053629375.png

Voor de liefhebbers van de cockpit nog even een foto meegestuurd!
1615053720336.png


Heb samen met GLK nog even rustig rondgekeken daar en nog wat details doorgenomen, leuk om even iemand van het forum live te spreken.
Voor de zekerheid telefoon even uitgezet ivm mogelijke hacks of verborgen microfoons. Geintje Geintje....
 
Terug
Bovenaan Onderaan