Project weer opgepakt, moet toch maar eens echt afgerond worden. Elektra is eigenlijk het hoofdzakelijke wat nog moet gebeuren:
Aangeschaft:
Accu 390 CCA, accubakje gemaakt, zweeft nu boven versnellingsbak en past precies tussen mijn polyester startmotor/luchtfilter cover.
M unit blue
M lock (keyless contactslot)
M button
M Blaze bar end knippers (dus toch knippers erop was het eerst niet van plan)
M switches.
Al het motogadget spul heb ik net binnen en moet ik nog een plekje geven. Startrelais onder tank kan er weer af en denk dat ik op die plek de M unit plaats.
Kabelboom en bedrading wordt dus echt minimaal. Wat ik nog wel moet uitzoeken even, lampje voor bijladen accu is bij deze BMW's een puntje van aandacht meen ik? Iemand zijn mening/advies daarover? Kan veel bouwen maar verstand van elektronica moet ik echt nog een beetje bijschaven. Maar als ik er zelf niet aan begin leer ik het ook nooit. Heb al wat handleidingen van internet afgeplukt en eerst dat maar eens eerst doorspitten.
Wat betreft de accu, wou eerst 3 stuks ultrabatt multimighty gebruiken vanwege het formaat. Eentje had ik er al, dus 10 weken terug al twee bijbesteld. Blijkbaar is het oude type uit de handel en is er een nieuwe (sterkere) ontwikkeld die eind mei beschikbaar zou zijn. Maar er is schijnbaar wat vertraging, zelfs de grotere afmetingen (vergeleken met het oude type) stonden nog niet geheel vast. Vorige week was er nog steeds geen duidelijkheid over de status dus ben ik maar opzoek gegaan naar een alternatieve klein formaat accu.
Gaskabels, koppelingskabel, remleiding, schakelstang/remstang en carterontluchting heb ik de afgelopen dagen al in orde gemaakt.