BMW R850R model 2002 te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJ.Verhulst

BMW R1200GS 2011
16 mrt 2004
43.913
3.224
Almelo
Twitter
Te koop BMW R850R model 2002

75K km maar loopt nog wat op
https://youtu.be/3Y2UiY1Hw0g
Heeft vorig jaar nieuwe accu + achterband ,, dit jaar beurt gehad.
Heeft gereviseerd/gemodificeerd ABS unit, boekje , ruitje zit er ook bij ,,
Ding loopt prima, is heel erg netjes , opstappen en rijden, lijkt het je wat doe een reëel bod dan is ie misschien van jou

BMW R850R maart 2021 (2).jpg

vraag prijs € 3050,- ( update Maart ) is professioneel gepoetst ,, alleen de km verteld dat ie niet hagel nieuw is

BMW R850R maart 2021 (1).jpg
 

Bijlagen

  • BMW R850R 2002_ (9).jpg
    BMW R850R 2002_ (9).jpg
    1,1 MB · Weergaven: 69
  • BMW R850R 2002_ (11).jpg
    BMW R850R 2002_ (11).jpg
    2,3 MB · Weergaven: 74
  • BMW R850R 2002_ (19).jpg
    BMW R850R 2002_ (19).jpg
    2,2 MB · Weergaven: 74
Laatst bewerkt:
waarom wil iedereen een GS ???

en dit is een serieuze vraag

Denk niet dat “iedereen” een GS wil maar mijn GSA was nog steeds de fijnste motor waar ik op heb gereden. Mijn huidige nine t heeft meer karakter en poser status maar mocht ik het geld hebben komt er zeker nog een keer een GSA terug.Wel een lucht gekoelde dan
 
waarom wil iedereen een GS ???

en dit is een serieuze vraag

er zijn motoren die bepaalde dingen beter kunnen ,, sportiever aanvoelen . sneller zijn. spannender, beter off road.
maar hij is vreselijk goed in het gemiddelde ,, je kan er alles mee , rustig toeren , sportfietsen pesten in de Dolomieten , door de stad, slechte wegen , licht off road. is bij gewone snelheden ook leuk , comfort genoeg voor de lange afstand , praktisch
 
er zijn motoren die bepaalde dingen beter kunnen ,, sportiever aanvoelen . sneller zijn. spannender, beter off road.
maar hij is vreselijk goed in het gemiddelde ,, je kan er alles mee , rustig toeren , sportfietsen pesten in de Dolomieten , door de stad, slechte wegen , licht off road. is bij gewone snelheden ook leuk , comfort genoeg voor de lange afstand , praktisch
Maar het blijft een BMW.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan