Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het oliepeilglas blijft een merwaardig fenomeen, op jouw foto staat het peil volgens het boekje net te hoog.300ml bijgevuld (die rare sleutel zit onder je zadel), en later nog eens 300ml
Ik heb altijd al een hekel aan insectenlijken gehad, met de brommer al, met de auto's en ook op de motoren.Insekten: ja, dat merk ik. als je die niet regelmatig afspoeld
Het blijft handwerkje bent minstens 1x vergeten
Zekers.Glimmende Boutkoppen: kan dat?
Die kreeg ik bij de R1200RT-DOHC, op de R1200RT-LC ben ik altijd vergeten ze aan te schaffen. De DOHC is een paar keer onderuit gegaan met vooral schade aan de topkoffer, de LC heeft een paar keer in de voortuin gelegen zonder schade die voorkomen had kunnen worden door de klepdekselbeschermertjes.klepdekselbeschermertjes
Stelvio is een file-rijders-attractie
Wat mij rest is de route
Die gele tussendoorweg is zo te zien de Umbrailpass.
Gelukkig zitten er vast geen dikgebuikte zestigers in dit topic.Misschien al een keer gedaan, weet ik natuurlijk niet.
Maar anders voor de aardigheid eens die Stelvio via de Zwitserse kant benaderen.
Dus via de Umbrailpass.
Enorm veel rustiger, en vooral nagenoeg geen wielrenners (of dikgebuikte zestigers die denken dat ze nog wel ff die iets van 48 haarspelden omhoog kunnen trappen...)
Ja precies, de rem is haast bijzaak als je de RT in de bergen rijdt, zeker gecombineerd met het rete snel schakelen met de assistente. Mijn eerste keer Trollstiggen, op de motor, met natuurlijk heel wat kilometers vers in het bloed ging echt razend snel zoef-zoef alles en iedereen voorbij.Kort Draaien, en Remmen op de Motor...