Dat scheelt wel een paar kilo zeker?
Apart en compact model met die twee pijpjes.
Wat is dat blokje bovenop.
Beleving doet wel een hoop met de paardenkrachten.'blokje' bovenop is idd een plaatje carbon ter bescherming van je laarzen.
Scheelt idd een paar kilo en heb ook het idee dat hij wat meer vermogen heeft, maar dat kan ook tussen de oren zitten
Weken later maar zelf gekocht.Voor wie het kan gebruiken, ik zag vanochtend op de telefoon een carbon bellypan op Marktplaats.
Weken later maar zelf gekocht.
Wordt vandaag bezorgd, want ik moest ff in twee delen betalen.(Net nog een motor erbij gekocht en andere kosten)
[afbeelding]
Preview zoals die er op zat..
Ja, die andere had ik ook gezien van de week.Lol... die liep ik mis omdat ik in de week daarvoor mijn zoekopdracht op MP maar uitgezet had. Gisteren inmiddels alsnog een opgehaald (ook via MP)
Ja, die andere had ik ook gezien van de week.Gelukkig maar voor je.
Die van mij heeft wel wat steenslag aan de onderkant. Maar dan moet je heel kritisch kijken.Deze is echt nog als nieuw dus helemaal prima. Morgen maar eens er onder knutselen
Die van mij heeft wel wat steenslag aan de onderkant. Maar dan moet je heel kritisch kijken.
Hopelijk valt de montage mee.
Ik ook niet, de doos is niet eens open.Er is een YouTube filmpje van en het stelt inderdaad niks voor maar heb hem er zelf nog niet onder zitten.
Ik heb ze er pas afgehaald om nog meer gevoel te hebben op het circuit.Schopje!
Heeft er iemand hier ervaring met de Wunderlich steering bar risers? Ik ben benieuwd of een iets hoger stuur mij meer comfort gaat geven.
Andere optie is een nieuwe stuur, maar dan moeten alles worden overgezet.
The factory spec S 1000 R is delivered with a sporty, forward leaning seating position. With this bar riser set, the handlebars are raised 25 mm and because of the angle of the triple clamp, the bars are brought slightly closer to the rider. The finish of these high quality risers closely matches the original bar clamps and makes this modification hardly noticeable to the eye. The kit comes complete with top grade hardware and the installation is simple.
The facts:
- 20 mm height increase.
- Improved handling.
- More relaxed upright sitting position.
- Individually machined of solid Dural aluminum (not cast).
- Anodized silver.
- Easy to install. No changes to hydraulic lines or cables needed.
- Complete with set of bolts.
- Made in Germany.
- TÜV approved
Sinds een weekje of twee ben ik de bijna gelukkige eigenaar van een S1000R.
Wat me een beetje tegenvalt is de loopcultuur van het blok. Tot 50km/u heeft ie nogal de neiging om te bokken. Afremmen op de motor is ook geen feest.
Nu is de motor voorzien van een volledig Akra systeem met uitlaatklep en kat. En sinds kort een db killer.
Ik zie dat de bijbehorende software voor dat systeem een whopping 460 euro kost (nr. 13618531006).
Heeft iemand ervaring met deze software?
Ik trouwens morgen een afspraak bij Houtrust om hem even na te laten kijken en de software te checken. Ben benieuwd.
Geen ervaring met de software maar er moet wel een afstelprobleem zijn, je omschrijft het karakter van een 2-cilinder en deze heeft er toch echt twee meer en hoort niet te bokken op lage snelheid!
Sinds een weekje of twee ben ik de bijna gelukkige eigenaar van een S1000R.
Wat me een beetje tegenvalt is de loopcultuur van het blok. Tot 50km/u heeft ie nogal de neiging om te bokken. Afremmen op de motor is ook geen feest.
Nu is de motor voorzien van een volledig Akra systeem met uitlaatklep en kat. En sinds kort een db killer.
Ik zie dat de bijbehorende software voor dat systeem een whopping 460 euro kost (nr. 13618531006).
Heeft iemand ervaring met deze software?
Ik trouwens morgen een afspraak bij Houtrust om hem even na te laten kijken en de software te checken. Ben benieuwd.