Mooi Sje hoor!Yep, dat zit er op. Had er dan nog een slang naar voren gezeten dan was het nuttig(er), maar goed, het zit niet in de weg.
Dat is ook het enige vreemde aan de fiets, tis gewoon een hele dikke 1100
[afbeelding]
Let op de tekst, dit 'idee" ...... " dit is nl niet de orginele BMW inlaat, maar een verbeterde versie met grotere doorlaat en van carbon (http://boxer-performance.com/bmw-inlet-ducts/)
Is er iemand die beschermbeugels gemonteerd heeft wat lijkt op onderstaande? Ben nog zoekende naar carbon versie maar tis best prijzig wat ik vind. Daarom het idee om zoiets als onderstaande te kopen en ze dan te laten 'waterdippen'. Heb ik ook voor onderdelen op de RT laten doen en ziet er werkelijk prachtig uit. Vind ik dan
[afbeelding]
Ja, zoiets heb ik ook... maar wat is je vraag nu precies
Past dus alleen op de twinspark.Bij de zoektocht naar een carbon versie deze gevonden. Zeer redelijke prijs. Incl shipping is het 180 dollar dus 160 euro. Geen idee wat er evt bij komt aan importkosten. Iemand?
BMW R1100S R1100R R1150 R850 100% Carbon Fiber Cylinder Valve Head Covers (Double Ignition/Dual Spark)
Reken op BTW + importheffing als je toch probeert zonder aangifte te importeren..
Past dus alleen op de twinspark.
En om het "af" te maken heb je hierbij nog titanium plaatjes nodig, welke de echte glij-protectie zijn.
De zekeringen zitten idd ook in de relaisboxen links en rechts voorin de kuip, met handige vingers kun je daar net bij zonder de kuipdelen te verwijderen.
Als voor alles werkt en alleen achter niet zou ik de draadboom eerst maar eens visueel beoordelen of er niet iets doorgeschuurd is.
Mijn achterlicht perikelen zijn weer opgelost.
Ik heb de stekker onder het zadel doorgemeten en hierop stond de juiste spanning.
Na het verwijderen van de kofferbeugels, zijkappen en het kontje bleek dat de kabels van het achterlicht los lagen