BMW systeemhelm (politiepet)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rummer

MF veteraan
16 apr 2005
30.135
68
Zoals de titel al zegt, een BMW systeem 5 helm, echter zonder vizier.

Deze helm is slechts een keer of 5 gedragen, en is dus echt als nieuw.
Precieze maat durf ik niet te zeggen, maar ik schat maat 52/54. Ik pas 'm goed en heb zelf een Arai maat S.

Vanwege allerlei insinuaties het verhaal achter deze helm verwijderd.

Ik heb geïnformeerd voor een nieuw vizier, en dat zal zo rond de €45,- zonder Pinlock en €95,- met Pinlock moeten kosten.

full


Prijs: €150,--
 
Laatst bewerkt:
Mag ik heel lullig zijn:

Deze helm moet eigenlijk gratis zijn..we hebben hem namelijk met ons belastinggeld allemaal betaald.

Hij past niet op mijn hoofd (heb een maatje 61 nodig met mijn dikke hoofd)

Maar aangezien de politie moet bezuinigen dit jaar, volgend jaar etc... vind ik het dus echt geen stijl dat een politieagent er ZOOO onzorgvuldig mee om gaat en niet even een nieuw vizier koopt van 100 euro... We hebben het hier wel over een helm van 450 euro.


Tja.. wie ben ik..


Job
 
Mag ik heel lullig zijn:

Deze helm moet eigenlijk gratis zijn..we hebben hem namelijk met ons belastinggeld allemaal betaald.

Hij past niet op mijn hoofd (heb een maatje 61 nodig met mijn dikke hoofd)

Maar aangezien de politie moet bezuinigen dit jaar, volgend jaar etc... vind ik het dus echt geen stijl dat een politieagent er ZOOO onzorgvuldig mee om gaat en niet even een nieuw vizier koopt van 100 euro... We hebben het hier wel over een helm van 450 euro.


Tja.. wie ben ik..


Job

Tuurlijk mag jij heel lullig zijn. Maar ik ben die agent niet, en heb dus deze helm liggen.

Dank voor het schopje ;)
 
Laatst bewerkt:
Dus de politieagent kan zo maar even een nieuwe helm krijgen? Lijkt me heel erg bijzonder dit.. :?
Volgens mij heb ik dat niet bevestigd. Ik heb alleen maar gezegd dat de betreffende man geen zin had om een nieuw vizier te kopen en dus deze helm kwijt wilde ;)

En waar is de tekst achterop gebleven?

[afbeelding]
Zijn stickers en dus er af te halen.
 
Laatst bewerkt:
Vreemd verhaal... en toen kreeg je het boekje er ook bij?
En waarom zou hij mij het boekje niet gegeven kunnen hebben :?

Ik vind het echt heel raar als ik gewoon het eerlijke verhaal bij de helm vertel, dat er dan gelijk allerlei insinuaties komen. Beetje jammer -O-
 
En waarom zou hij mij het boekje niet gegeven kunnen hebben :?

Ik vind het echt heel raar als ik gewoon het eerlijke verhaal bij de helm vertel, dat er dan gelijk allerlei insinuaties komen. Beetje jammer -O-

Maar maakt het uit als het anders zit? Het is toch een goede helm, goed merk, en bijna niet gedragen?
 
hoop gezeik allemaal...
mijn pa heeft in de revolutie in Iran 30 jaar terug een politiemotor weten te jacken en er (na een spuitbeurtje) vrolijk 3 jaar op rondgetuft... dus ik digg die shit!

laat me weten of je die helm nog kwijt wil voor die paar tientjes, en of je eventueel ook zo'n lekkere bmw zonder windscherm doorgepaast krijgt :P
 
hoop gezeik allemaal...
mijn pa heeft in de revolutie in Iran 30 jaar terug een politiemotor weten te jacken en er (na een spuitbeurtje) vrolijk 3 jaar op rondgetuft... dus ik digg die shit!

laat me weten of je die helm nog kwijt wil voor die paar tientjes, en of je eventueel ook zo'n lekkere bmw zonder windscherm doorgepaast krijgt :P
Jouw voorstel van 10 10tjes, mijn idee van 200,-- Verschil delen :?
 
Mooi Helmpie Rummer...

Maakt toch niets uit waar deze helm vandaan komt, verhaal is gewoon eerlijk en duidelijk.

Zit zelfs een boekje bij, krijg je vaak bij een nieuwe niet eens... :o :+

the-kick-ass-award.jpg
 
Mooi Helmpie Rummer...

Maakt toch niets uit waar deze helm vandaan komt, verhaal is gewoon eerlijk en duidelijk.

Zit zelfs een boekje bij, krijg je vaak bij een nieuwe niet eens... :o :+

[afbeelding]
Thnx *D

St Klaas cadeautje voor iemand :?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd wat de politieman tegen zijn baas heeft gezegd... of rijd hij nu zonder helm rond? Lijkt me ook wat koud :?
Dit klinkt in mijn oren als fraude of diefstal... in ieder geval niet koosjer. Als ik TS was zou ik er niks mee te maken willen hebben.
 
Ik ben benieuwd wat de politieman tegen zijn baas heeft gezegd... of rijd hij nu zonder helm rond? Lijkt me ook wat koud :?
Dit klinkt in mijn oren als fraude of diefstal... in ieder geval niet koosjer. Als ik TS was zou ik er niks mee te maken willen hebben.
Zou het misschien kunnen dat die beste man in het verleden motor-agent is geweest (dus tot een jaar geleden ongeveer), en daaraan deze helm heeft overgehouden. Dat hij nu een andere functie heeft gekregen waarbij hij geen helm nodig heeft.

Als je niets zinnigs te melden hebt zeg dan niets :z
 
Zou het misschien kunnen dat die beste man in het verleden motor-agent is geweest (dus tot een jaar geleden ongeveer), en daaraan deze helm heeft overgehouden. Dat hij nu een andere functie heeft gekregen waarbij hij geen helm nodig heeft.

Als je niets zinnigs te melden hebt zeg dan niets :z
OK welk verhaal is het nou, die van de opening, of deze? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan