• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Bmwrijder op leeftijd heeft het op me leven gemunt

flyaah

MF'er
Lid geworden
24 apr 2004
Waarderingsscore
0
Rijd ik dinsdag ochtend door de file op de a6 ter hoogte van de hollandse brug. Lekker rustig tussen de auto's van de tweede en derdebaan .Komt er in eens een boerelul voorbij schieten tussen de derde baan en de vangrail.Naast mij een vrachtwagen andere kant een pickup ding .Derdebaan trekt meteen naar rechts omdat ze zich de tering schrokken van die bmw motor . ik dus tussen een pickup en vrachtwagen in :+ .Gelukkig goed af gelopen maar het scheelde bar weinig . Ik me er tussen uit gewurmt en zet de achtervolging in van die bmw stumpert.Heb hem te pakken op de wisselstrook en scheld hem de huid goed vol :r . Doet ie zijn vizier open komt er een oud gerimmpelt bij elkaar geknepen gezicht te voorschijn.ik blijf naast hem rijden 20 a 30 km/h en vraag de beste man hoe lang ie al op een motor rijd. Hij heel mans voor jij geboren werd .Waarop ik antwoord zo lang wil ik ook rijden alleen dat lukt niet met van die klootzakken als jij. Kerel snapte er niks van en ik ben maar weer verder gegaan . Denk dat ik files maar ga ontwijken en binnen door ga elke dag als ik op me werk aankom heb ik een droge strot van de weesgegroetmariatjes |(

Er is pas een onderzoek geweest waarom er niet meer van b wegen gebruik wordt gemaakt. Dat zou beter zijn voor de files enz enz.....iemand wel eens drempels geteld? weet je meteen waarom. Ik hoef daar geen duur onderzoek voor te laten doen

Ja dat is een ding dat vast staat :} helemaal mee eens.

koop een supermotard, geniet je juist van elk drempeltje. vervolgens komt de politiek erachter dat ondanks al hun moeite toch nog iemand plezier heeft in het verkeer, en dus zullen ze er alles aan doen om zo snel mogelijk de drempels te verwijderen.

Er is pas een onderzoek geweest waarom er niet meer van b wegen gebruik wordt gemaakt. Dat zou beter zijn voor de files enz enz.....iemand wel eens drempels geteld? weet je meteen waarom. Ik hoef daar geen duur onderzoek voor te laten doen

Nederland gooien ze alle B wegen dicht onder het mom van sluipverkeer,maar dit is puur om iedereen op de snelweg te krijgen en zo tolwegen te kunnen spekken.

Dit noemen we democratie........ ik noem het verkapte dictatuur. ;(

koop een supermotard, geniet je juist van elk drempeltje. vervolgens komt de politiek erachter dat ondanks al hun moeite toch nog iemand plezier heeft in het verkeer, en dus zullen ze er alles aan doen om zo snel mogelijk de drempels te verwijderen.
Als deze redenatie zou werken ging ik morgen gelijk mijn motor inruilen voor een SM...

Als ik van huis vertrek heb ik, sinds vorig jaar , al 5 van die (^$#(@#%^ gehad na een 300 meter :( , idd op een stuk weg waar de laatste 10 jaar geen enkele fatsoenlijke aanrijding meer is gebeurt B|

Hmm de topic starter haalt hier iets aan..waar ik me ook ooit mateloos aan geirriteerd had..

Rijd je normaal rechtuit, in de file mee , hutje mutje met 80 km per uur.
Knalt een andere motorrijder je op een haar na voorbij tussen de auto's door, daar waar je het niet verwacht. Schrok me het ...jeweetwel.

Notabene een 80 pk choppertje..en maar scheuren tussen die auto's door..Waar was dat goed voor, klein piemeltje?

Als ik mijn gas 2 millimeter open draai is die niet meer te vinden.

Kom ik hem verderop weer tegen omdat hij dat tempo niet zolang vol hield...

Jezus..sucker..Kreeg zware mep neigingen..maar ja het was zon pygmee en dat is een bedreigde diersoort.

Maar goed waar moet het naar toe als zelfs motorrijders onderling elkaar in het verkeer ruzie maken..Dus was maar weer de verstandigste.

Wel een beetje saai trouwens ;) Vroeger had ik hem verbouwd..maar ja wat meer empathie gekregen in de loop der jaren.

Zo nu wachten op een compliment van baksteen..

in het kader van geen enkele vraag is dom :)

Wat is nou een beetje fastsoenlijke aanrijding?
Wat een domme vraag [Dode link verwijderd]

Hmm de topic starter haalt hier iets aan..waar ik me ook ooit mateloos aan geirriteerd had..

Rijd je normaal rechtuit, in de file mee , hutje mutje met 80 km per uur.
Knalt een andere motorrijder je op een haar na voorbij tussen de auto's door, daar waar je het niet verwacht. Schrok me het ...jeweetwel.

Notabene een 80 pk choppertje..en maar scheuren tussen die auto's door..Waar was dat goed voor, klein piemeltje?

Als ik mijn gas 2 millimeter open draai is die niet meer te vinden.

Kom ik hem verderop weer tegen omdat hij dat tempo niet zolang vol hield...

Jezus..sucker..Kreeg zware mep neigingen..maar ja het was zon pygmee en dat is een bedreigde diersoort.

Maar goed waar moet het naar toe als zelfs motorrijders onderling elkaar in het verkeer ruzie maken..Dus was maar weer de verstandigste.

Wel een beetje saai trouwens ;) Vroeger had ik hem verbouwd..maar ja wat meer empathie gekregen in de loop der jaren.

Zo nu wachten op een compliment van baksteen..
best moeilijke woorden die je hier gebruikt, complimenten :}

Wat een domme vraag (Afbeelding)best moeilijke woorden die je hier gebruikt, complimenten :}

Een fatsoenlijke aanrijding is schijnbaar in Den Haag overwachts van rechts komen ..
en dan wel een flinke vette stinkbak uitzoeken terwijl je zelf in een wrak (van amper 500 eur) rijdt..

Knallen ze vol op die rijke stinkbak

Vervolgens hoop stampei maken ...(die vent wil zijn noclaim niet kwijt)

En dan zeggen dat je het ook wel handje contantje wil regelen

Het zou je beroep maar zijn..Maar in die slechte wijken is dat de nationale sport..

Dat is een fatsoenlijke aanrijding...de hagenezen definitie...

U zij gewaarschuwd...

niet alleen in den haag. Maar is toch ook voor het stoplicht. Om er voor te zorgen dat de dikke mercedes achterop je ouwe opel ascona knalt als het licht van oranje naar rood dreigt te springen.

Als je de normen en waarden van een maatschappij wilt meten moet je gewoon even in het verkeer meedoen. Mensen denken dat ze alles mogen doen op weg. De regels gelden voor iedereen behalve voor hun. Dit omdat zij al zoveel jaar rijden en nog nooit een ongeluk hebben veroorzaakt. Net als of iemand die bij een ongeluk iemand het leven uitrijdt die ochtend toen hij opstond zich voor had genomen om dit deze dag maar eens te doen.

Op een BMW kan je inderdaad oud worden.

maar wat is nou het punt van TS? behalve dat hij 5 dagen nodig heeft om dit neer te plempen :? Zegt dat iets over zijn tempo :?

resultaat van de politiek.
b-wegen waren onveilug, dus zoveel mogelijk via de snelweg, vandaar ook zoveel op en afritten, en b-wegen die niet meer op elkaar aansluiten, versmalt zijn, waar rotondes op aangelegd worden die niet echt bijdragen aan een goede doorstroming ect.
in feite kan je wel zeggen dat er bijna geen b-wegen meer bestaan, behalve losse stukjs uit het verleden.

Back_The_Fuck_Up.jpg

Voordat we nu hier gaan volschieten van sentimenten...

@TS: Er zitten idd. een aantal droplummels die op de redresseerstrook rijden; meer dan irri B|
Helaas ken ik geen van deze stumpers anders zou ik ze er toch echt op aanspreken. Ze snappen niet wat ze collega motorrijders aandoen die wel volgens de regels file rijden.

Terug
Bovenaan Onderaan