Bol d'Or liefhebbers show your bike VII

Ik had ooit een metallic rode 900 Bol d' Or met alu boemerang wielen en daar zat een spoilertje op.
 
1652472589379.png
 
Ik heb vorige week een GIVI Wingrack overgenomen van een Bol d'Or eigenaar. Die had er zelf beugeltjes opgeknutseld:
DSC_6924.JPG
Heeft iemand hier er wat aan? Zou zijn voor een CB900F Bol d'Or
 
Laatst bewerkt:
Toch m6 gebleven ??
Degelijk.👍
Nee, is nu M5. Hij heeft de verkeerd getapte draad behouden. De motorzaak waar ik eerder was geweest had blijkbaar geen helicoiltap gebruikt maar M8. Dus bleef er weinig vlees rond het gat om nog eens te gaan boren. Vandaar dat Paul daarvan is vertrokken. Hij heeft dan een stift gedraaid op de draaibank met M8 buitendraad op. Die heeft hij met Loctite vastgezet in de lagerschaal en in die stift een gat geboord en M5 draad getapt. De bout heeft hij afgedraaid en er M5 buitendraad op getapt. Gisteren alles gemonteerd. Oerdegelijk. Gaat nooit meer kapot. Bekwame kerel die Paul.
 
Ja,alleen jammer van de scheur in het zadel,bijzonder is dat de achterspatbord verlenger er nog opzit,
die werd vaak als eerste eraf gehaald,wel hoge km stand,maar bij zo,n oudje kan je dat beter hebben dan 1
die vaak heeft stilgestaan,daar worden ze niet beter van.
 
Leuk ding.
Redelijk origineel behalve de uitlaat.
Even met de swiffer duster er over en gaan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan