Bolli

Bolli

MF'er
10 jun 2008
238
0
Elewijt - België
Hey,
Me even voorstellen als nieuw lid.

Mijn echte naam is Bart en ben 26 jaar.
Ik woon centraal in België en hopelijk spreek ik het meeste van de tijd dezelfde taal als de bovenburen. ;)

Ben hier terechtgekomen doordat ik foto's zocht van de CBR's, Google is your friend.
Zo ook een topic van de 600 RR gevonden die ik me zou willen kopen, en doordat hier veel leden zitten met deze moto, mij toch ook maar even ingeschreven.

Deze week mijn verplichte uren doen en dan als ik nog ergens tijd vindt hopelijk dit jaar nog mijn vast moto rijbewijs behalen.

Normaal was het de bedoeling om ergens tegen men 30-35 jaar pas met de moto te gaan rijden, kwestie dat de zotte jaren voor het grootste deel achter de rug zijn maar men rijbewijs wou ik veel eerder halen.

Doordat ik van functie verander op het werk en hierbij een firma wagen krijg kan ik mijn wagen verkopen en iets anders kopen, in de plaats van een dure wagen waarvoor het dom zou zijn brandstof, verzekering, wegentaks,... te betalen (krijg het van de werkgever bij de wagen dat ik ook privé mag gebruiken, niets ongewoons dus) ga ik dan beter uitkijken naar moto fun.

Intresse gaat uit naar een Honda CBR 600 RR van '05/'06
(De zwarte met dat grijs langs de zijkant)
of één van 2007 (Wit met zwart).

Twijfel nog tussen de 2 modellen en daar speelt de vorm van de kuip alsook kleur enkel nog in men keuze mee.
Later hier meer over, heb al genoeg gezegt. ;)

Hoop hier een leuk moto forum gevonden te hebben met echte moto liefhebbers, maakt niet uit welke, ieder zijn ding toch.

Vriendelijke groeten,
Bart
 
Laatst bewerkt:
zie je, bij de dames heb je zo 4 pagina's met welkom.. maar bij de heren ho maar :o

welkom Bolli! en succes met je lessen nog! :W
 
zie je, bij de dames heb je zo 4 pagina's met welkom.. maar bij de heren ho maar :o

welkom Bolli! en succes met je lessen nog! :W


ik doe me best, als je mee helpt met zwaaie :W haha! of je moet aan je vriendinen vragen of ze mee helpen _O-

Welkom! en veel pleizer op het forum!!

goede keus de honda RR !! zeer mooie bike maar r6en zijn mooier :+

suc6 met lessen

:W
 
Laatst bewerkt:
:W Bart
full
Suc6 :] Als je ook een icoon wilt of resizen, ff hier vragen 8-)

full
 
Bedankt voor de goede ontvangst mensen.
Meer als normaal dat er bij de vrouwen meer reakties zijn,
zou ik zelf ook doen. :)

Mijn keuze van moto is nog niet vast, kan zelf zijn dat ik tot de nieuwe RR wacht.
Ninja's heb ik ook altijd mooi gevonden en zitten in dezelfde prijsklasse.
Ducati heeft ook weer mooie modellen, neem nu de 848, in het wit met die uitlaten van de sportkit, mjamie, maar spijtig iets te duur.

Nice "Ducati 848" filmke via Google:
Motormeuk Filmpje: Ducati 848 video
:)

Nice "CBR 600 RR vs ZX6R" filmke via Youtube:
.. The CBR is the girlfriend and the Ninja is the booty call .. _O-

Maar nu eerst dat rijbewijs halen en dan nog een twijfellen, tegen dan weet ik mss hoe het nieuwe model eruit moet gaan zien. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan