Boormachineset

gijsvbeek

MF'er
29 jul 2008
179
0
Goor
Hoi,

heb hier nog een nieuwe BST tools 18volt dubbele boormachineset liggen.
1 boormachine met klopstand en 1 gewone schroefmachine.
zit snelllader bij en 15 delige titanium borenset.

gekocht voor 279 euro dus wil er nog wel 200 euro voor hebben.
zit netjes nieuw in de doos, nog nooit gebruikt..
full
 
Hoi,

heb hier nog een nieuwe BST tools 18volt dubbele boormachineset liggen.
1 boormachine met klopstand en 1 gewone schroefmachine.
zit snelllader bij en 15 delige titanium borenset.

gekocht voor 279 euro dus wil er nog wel 200 euro voor hebben.
zit netjes nieuw in de doos, nog nooit gebruikt..[afbeelding]

Waarom zou iemand een tweedehandse merkloze accuboormachine kopen, met een oud accu-systeem voor 200 Euro, terwijl je tegenwoordig een Makita met een 14,4 volt lithium accu koopt voor veel minder...

Ik bied 20 Euro. Om je er vanaf te helpen, zodat de advertentie weg kan en men weer plaats heeft voor mooie, goede, reëel geprijsde motorspullen... :W

:]
 
Laatst bewerkt:
Als de advertentie als zijnde echt bedoeld is...en niet als grap...dan is dat best triest...
ervanuitgaand dat de verkoper weet wat hij verkoopt.
 
Waarom zou iemand een tweedehandse merkloze accuboormachine kopen, met een oud accu-systeem voor 200 Euro, terwijl je tegenwoordig een Makita met een 14,4 volt lithium accu koopt voor veel minder...

Ik bied 20 Euro. Om je er vanaf te helpen, zodat de advertentie weg kan en men weer plaats heeft voor mooie, goede, reëel geprijsde motorspullen... :W

:]

Jij zou als dank daarvoor 20 Eurries van hem moeten krijgen :+ ..
 
Zelf waarschijnlijk hiermee opgelicht door een kofferbak verkoper, iemand anders maar even tillen voor iets minder geld om het verlies te verzachten?
 
Ik had al meteen iets van: dát merk voor dát geld..... :?
 
Laatst bewerkt:
Neemt niet weg dat je compleet hetzelfde product aanbiedt :z

klopt, maar ben dan ook niet het inet af gaan zoeken om te zien waar je ze goedkoper kan krijgen..

Als niemand het wil hebben (voor welke prijs dan ook) hou ik hem zelf en mag dit topic wel weg..
 
Wat ik mij vooral af is waarom je zóveel geld uitgeeft aan zo'n set en hem dan vervolgens nooit gebruikt?

Kan je dan niet beter kijken of je hem gewoon kan terugsturen o.i.d.?

Zoniet dan kan je beter wachten met verkopen totdat er niet zo'n ongelooflijk veel goedkopere aanbieding is. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan