boosterplug tiger 1050

Sandur-Rx

MF'er
28 sep 2009
49
2
beetje hetzelfde idee als de plugjes die voor de bmws te krijgen zijn.

2a5g660.jpg


BoosterPlug TRIUMPH TIGER 1050 (2007 - 2013)

mag weg voor een leuk bod
 
Ik heb zelf geen Triumph, maar heb voor mijn eigen motor wel het idee om er één te kopen.
Wat is jouw ervaring ermee?
 
Ik heb er zelf geen ervaring mee. word tussen de luchttemperatuursensor geplaatst. zorgt voor een iets rijker mengsel
 
Ik heb er een op m'n bmw gehad. De motor vindt het wel lekker. Hij krijgt wat meer benzine. Loopt iets mooier onderin en wordt ook wat sterker had ik de indruk. Het enige nadeel: de motor gaat er enorm van zuipen. Ik heb hem er weer uit gehaald. Inmiddels rij ik een ander merk.
 
Ik heb er een op m'n bmw gehad. De motor vindt het wel lekker. Hij krijgt wat meer benzine. Loopt iets mooier onderin en wordt ook wat sterker had ik de indruk. Het enige nadeel: de motor gaat er enorm van zuipen. Ik heb hem er weer uit gehaald. Inmiddels rij ik een ander merk.

Bedank voor deze info.
 
Ik heb er een op m'n bmw gehad. De motor vindt het wel lekker. Hij krijgt wat meer benzine. Loopt iets mooier onderin en wordt ook wat sterker had ik de indruk. Het enige nadeel: de motor gaat er enorm van zuipen. Ik heb hem er weer uit gehaald. Inmiddels rij ik een ander merk.

Nu is een triumph al niet de zuinigste..... maar daar koop ik iig geen motor voor.
Een triumph is voor het koppel! en als dat toeneemt met zo'n ding :] :] dan is het toch prima! Ben zelf dik tevreden met het vermogen/ koppel van mijn speed dus heb hem zelf niet nodig.

wel een gratis kickje dan :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan