Ik heb ervaring met beide:
LeoVince: Grote stevige doos, goed gevuld met verpakkingsmateriaal, Ieder los onderdeel in een los zakje (getuigd van net productieproces)
Dempers zijn erg netjes afgewerkt, geen bramen scherpe randjes oid en nette lasrupsen, geen kieren, geen lasnaad in de lengterichting bij titanium of aluminium demper.
Carbonne demper zit niet in de blanke lak dus is redelijk ruw en de carbonstructuur is vrij grof.
De demper die ik van binnen heb gezien heb had geen demperwol maar los vulmateriaal.
Ze gebruiken allemaal een losse beugel (die om de demper heengaat). Pasvorm is goed. Meestal krijg je er een nieuwe pakking bij (bij bolt-on) en een verentrekken (bij slip-on). DB-killer kan lastig te verwijderen zijn (door het vastgelaste imbus boutje). Linkpijp is van RVS dus kleurt mooi geel en roest niet
BOS: Kleiner doosje, demper wel netjes verpakt. Alle schroefjes, beugels en stickers en certificaat in 1 zakje. Lasnaad in de lengte duidelijk zichtbaar aan de achterkant van de demper (bij de alu versie) Bolt-on stuk had wat braampjes en de beugel en (die bij BOS vastgebout zit aan de achterkant van de demper zelf) 'wipte' op de popnagel (vond ik geen probleem, zelf netje gevijld). Originele pakking moest hergebruikt worden.
Pasvorm is goed en demper voelt solide aan. DB-killer makkelijk te verwijderen (boutje is makkelijk los te draaien)
De aluminium versie van de BOS vind ik persoonlijk qua kleur mooier dan de Leovince: Bij de laatste is het gewoon blank en redelijk ruw aluminium en BOS is zilver geanodisseerd
LeoVince maakte op mijn motor meer geluid dan de Bos (beide E-keur + killer). Beide op een CBR954
Heb meerdere Leo's op 600rr, VTR SP-1 en RSV's geplaats en dat pastte altijd goed.