De kop echt heet stoken.
Laten koelen...
Terug heet stoken...
En dan lostrekken...
Hier de handleiding van NGK.
Ik zie nergens dat er vet of iets dergelijks gebruikt moet worden...
NGK-NTK Website: [Translate to Benelux:] Home
En nog een stukje over aanhaalmomenten.
NGK-NTK Website: [Translate to Benelux:] Home
Leuk al die aanhaalmomenten, maar sommige mensen hebben meer aan losdraaimomenten
"Ik krijg de lekkende injector niet uit mijn cilinderkop, met mijn matig passende slagtrekker"Gezien alle bougie problemen door kneuzen pleit ik voor de dieselmotor
Dus b.v GSXR750 diesel TDI of een Honda cbf 500 abs TD
"Ik krijg de lekkende injector niet uit mijn cilinderkop, met mijn matig passende slagtrekker"
Probeer het nog een keer.
Leuk al die aanhaalmomenten, maar sommige mensen hebben meer aan losdraaimomenten
Gezien alle bougie problemen door kneuzen pleit ik voor de dieselmotor
Dus b.v GSXR750 diesel TDI of een Honda cbf 500 abs TD
De gloeibougie is stuk, maar wil er niet uit, welk gereedschap moet ik gebruiken ?
En als hij er uit is, wat moet ik op de draad smeren, om opnieuw vastzitten te voorkomen ?
Dat valt nog te bezien.Jan en mogge allen
Zal het lullenvet eventjes toelichten.Hiermee bedoelde ik duidelijk te maken dat je een lullo bent als je vet aan een bougie smeert
Dat valt nog te bezien.
TS had een vastzittende bougie.
Daar zat geen vet op.
Had hij ook vastgezeten als er wel vet was gebruikt?
En een werkplaatshandboek is niet de Heilige Schrift.
Dat valt nog te bezien.
TS had een vastzittende bougie.
Daar zat geen vet op.
Had hij ook vastgezeten als er wel vet was gebruikt?
En een werkplaatshandboek is niet de Heilige Schrift.
De kop echt heet stoken.
Laten koelen...
Terug heet stoken...
En dan lostrekken...
zie er het nut niet van in, gebeurt iedere keer sowieso al dat er met de motor gereden wordt.
zie er het nut niet van in, gebeurt iedere keer sowieso al dat er met de motor gereden wordt.