• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

boutjes kwijt bij Van wijk

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tuan
  • Startdatum Startdatum

Tuan

MF'er
Lid geworden
26 mei 2004
Waarderingsscore
0
Had ik voor het eerst mijn nieuwe motor gekregen 6 maanden geleden, blijkt er dus een boutje te missen in de zijkap. Eerst dacht ik dat kawasaki dat fout had gemaakt, maar nadat ik 1 maand gelden mijn motor weer kwam brengen bij hans van wijk voor het monteren van knipperlichten achter, bleek dus dat ik ergens anders weer een onderdeel miste in het carosserie van de achterkant :s. (een soort van plugje). Terwijl ik HEEEL ZEKER weet dat dit plugje er dus wel inzat voordat ik het bij Hans van Wijk had afgeleverd. Nu kan je wel denken van....ow het was maar een boutje of plugje, maareh het kost wel weer 5 euro per boutje en wederom hadden niet alle motorzaken het in voorraad voor de kawasaki B| al met al ga ik dus voor mijn 2e servicebeurt niet naar hans van wijk. voor je het weet dan mis ik mijn uitlaat :( de service was wel goed toen ik motor wilde kopen, maar zodra je het gekocht hebt daar dan beginnen de problemen in de werkplaats. Maar als je het niet wilt geloven, dan moet je er zelf maar achterkomen over de vakkundigheid van die mensen :X

kijk maar uit volgende keer ben je je wielen kwijt :]

Ze zijn gewoon stukkie bij beetje die motor weer terug aan het halen. Kunnen ze hem nog een keer verkopen. :P

:+

valt nog mee, ik kreeg altijd gratis een kras in me frame erbij als ik hem naar de dealer had gebracht :)

Ach paar boutjes ..waarom had je ze er niet mee geconfronteerd? Bedoel eerst ff met ze praten toch?

ook ik heb een 2005 zx6r.
bij mij miste er ook al een kuipboutje bij de 1000 beurt ...
maar dat werd gewoon netjes en gratis opgelost.

Iedereen heeft het toch wel eens gehad.. dattie een buitje boutje overhield na het sleutelen :? :Y

Laatst bewerkt:
Jah eigenlijk had ik beter met ze kunnen praten, maar jah ik kwam er pas achter nadat ik thuis was. En khad er nou niet egt veel zin in om daar verhaal te gaan halen over een boutje bij de eerste keer dat het kwijt was, maar na de 2e keer hmmmm.........toen vond ik het wel irritant. Maar khad zoiets van.......tsja hoe kan je nou aan hun laten bewijzen dat zij het kwijt hadden gemaakt. maar goed....kvind het in ieder geval niet egt netjes van ze dat ze dat voor de 2e keer zo doen. eerste keer zou ik het nog kunnen begrijpen.

valt nog mee, ik kreeg altijd gratis een kras in me frame erbij als ik hem naar de dealer had gebracht :)
Moet je ook maar je garantiestempelkaart meenemen, hebben ze die niet dan doen ze een krasje noteren voor het aantal onderhoudsbeurten.
Is het een grote kras ? Da's dan een grote beurt geweest. :P

Moet je ook maar je garantiestempelkaart meenemen, hebben ze die niet dan doen ze een krasje noteren voor het aantal onderhoudsbeurten.
Is het een grote kras ? Da's dan een grote beurt geweest. :P

:+

ik bekras me motor tegenwordig zelf wel ;)

En wat leren we hiervan?

Koop een WPH en bespaar een hoop geld en onzekerheid door alle onderhoud en reparaties zelf te doen.

Een dealer is voor aanschaf van motoren en onderdelen. reparaties vertrouw ik ze niet toe.

Laatste keer was toen ik één voorpoot, die reeds compleet gereviseerd was, in elkaar liet zetten en ze er 120 euro voor te durfen vragen.

En wat leren we hiervan?

Koop een WPH en bespaar een hoop geld en onzekerheid door alle onderhoud en reparaties zelf te doen.

Een dealer is voor aanschaf van motoren en onderdelen. reparaties vertrouw ik ze niet toe.

Laatste keer was toen ik één voorpoot, die reeds compleet gereviseerd was, in elkaar liet zetten en ze er 120 euro voor te durfen vragen.
Je vergeet goed gereedschap! Da's het halve werk.

..als je op je dealer vertrouwd en er afhankelijk van bent, omdat je evt. niet in staat bent om zelf onderhoud te doen ,dan moet daar toch een goede communicatie tussen zitten,.....
FF diep ademhalen,....rustig terugrijden,...praatje maken...
...joh, ik merkte bij thuiskomst dat er een boutje ontbrak, kan ik even de monteur iets vragen?...

het is zo simpel.......

..als je op je dealer vertrouwd en er afhankelijk van bent, omdat je evt. niet in staat bent om zelf onderhoud te doen ,dan moet daar toch een goede communicatie tussen zitten,.....
FF diep ademhalen,....rustig terugrijden,...praatje maken...
...joh, ik merkte bij thuiskomst dat er een boutje ontbrak, kan ik even de monteur iets vragen?...

het is zo simpel.......

Klopt wel. Sommige reparaties zijn ook te hoog gegrepen voor me. Ik heb wel eens gehad dat na het vervangen van een schakelas (Had geen speciaal gereedschap om koppeling los te draaien) het olie uit me blok gutste. Bleek dus ook een boutje los te zitten.

Heb toen korting gekregen op een nieuw setje banden.

Terug
Bovenaan Onderaan