Had ik voor het eerst mijn nieuwe motor gekregen 6 maanden geleden, blijkt er dus een boutje te missen in de zijkap. Eerst dacht ik dat kawasaki dat fout had gemaakt, maar nadat ik 1 maand gelden mijn motor weer kwam brengen bij hans van wijk voor het monteren van knipperlichten achter, bleek dus dat ik ergens anders weer een onderdeel miste in het carosserie van de achterkant :s. (een soort van plugje). Terwijl ik HEEEL ZEKER weet dat dit plugje er dus wel inzat voordat ik het bij Hans van Wijk had afgeleverd. Nu kan je wel denken van....ow het was maar een boutje of plugje, maareh het kost wel weer 5 euro per boutje en wederom hadden niet alle motorzaken het in voorraad voor de kawasaki
al met al ga ik dus voor mijn 2e servicebeurt niet naar hans van wijk. voor je het weet dan mis ik mijn uitlaat
de service was wel goed toen ik motor wilde kopen, maar zodra je het gekocht hebt daar dan beginnen de problemen in de werkplaats. Maar als je het niet wilt geloven, dan moet je er zelf maar achterkomen over de vakkundigheid van die mensen 
al met al ga ik dus voor mijn 2e servicebeurt niet naar hans van wijk. voor je het weet dan mis ik mijn uitlaat
de service was wel goed toen ik motor wilde kopen, maar zodra je het gekocht hebt daar dan beginnen de problemen in de werkplaats. Maar als je het niet wilt geloven, dan moet je er zelf maar achterkomen over de vakkundigheid van die mensen 
![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)