Breda?

Status
Niet open voor verdere reacties.
MOOIE DAMES!

Maar volgens mij is er al 1 foto van een kroeg uit Utrecht! dus zal wel tegenvallen om die in Breda te vinden

Suc6 met zoeken
 
hmm.. zou ook zomaar de ouwe Massa kunnen zijn, kwam daar niet iets nieuws ofzo?

Anyway, kom een keer langs, dan gaan we alle kroegen af tot we het gevonden hebben :9
 
dat is t kerkplein.. idd de oude massa, viccie :)

volgende MF meeting in de oude Massa dan 8-)

Was altijd wel een leuke tent (vooral die draaiende vloer helemaal achterin, altijd leuk als je al wat op hebt :+ ) alleen de laatste jaren kwam er toch een wat euhh.. fout O-) publiek.

Je voelt je toch niet op je gemak als je gefouilleerd wordt, door metaaldetectors en op de achtergrond een grote kluis vol met diverse steekwapens e.d. :X
 
volgende MF meeting in de oude Massa dan 8-)

Was altijd wel een leuke tent (vooral die draaiende vloer helemaal achterin, altijd leuk als je al wat op hebt :+ ) alleen de laatste jaren kwam er toch een wat euhh.. fout O-) publiek.

Je voelt je toch niet op je gemak als je gefouilleerd wordt, door metaaldetectors en op de achtergrond een grote kluis vol met diverse steekwapens e.d. :X

Nou Viccie, het is echt niet te vergelijken met de Massa hoor. Het ziet er erg gaaf uit binnen. Lekkere muziek en veel chica's... wel af en toe van hoerige types die voor 1 euro al met je het bed in duiken. (ik hoor jullie al denken: nou en... lekker toch :P ) ;)
 
Nou Viccie, het is echt niet te vergelijken met de Massa hoor. Het ziet er erg gaaf uit binnen. Lekkere muziek en veel chica's... wel af en toe van hoerige types die voor 1 euro al met je het bed in duiken. (ik hoor jullie al denken: nou en... lekker toch :P ) ;)

ik hoor het al, ik ben er al veel te lang niet meer geweest :P
 
ja zuipuh wie wat wanneer en waar kom maar op munk heeft dorst :+
dus polletje met datums erin plek om te verzamelen zou ik zegge })
 
Ten eerste: hoe grappig dat je hierin trapt. Ik heb exact dezelfde foto's als power point presentatie gekregen en dat was een kroeg in Dongen volgens die presentatie.

Ten tweede: lijkt me leuk een avond stappen in Breda, so count me in!Maar het Kerkplein?!? Liever de graan of een andere alternatieve tent, maar ja dat is mijn mening. ;)
 
oeps, had ik hem in de waan moeten laten dat die kroeg echt bestond. Ik leer het ook nooit, ben ook een echte vrouw wat dat betreft! ;)
 
Ten eerste: hoe grappig dat je hierin trapt. Ik heb exact dezelfde foto's als power point presentatie gekregen en dat was een kroeg in Dongen volgens die presentatie.

toch lijkt het wel op de oude massa :P

Ten tweede: lijkt me leuk een avond stappen in Breda, so count me in!Maar het Kerkplein?!? Liever de graan of een andere alternatieve tent, maar ja dat is mijn mening. ;)

de graan :}

Heb daar heel wat uurtjes doorgebracht in m'n jonge jaren :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan