Brembo T-drives incl Z04 blokken

Status
Niet open voor verdere reacties.

hornet46

MF veteraan
19 jul 2008
4.216
163
Wijchen
remschijven niet meer beschikbaar.

Let op, De Z04 remblokken passen niet in elke brembo remklauw
het type blok is Z04 4425.
ze passen in brembo remklauwen met 2 pennen, controleer dit eerst!
Aprilia, ducati, BMW, suzuki, MV, KTM
hier passen ze zeker in.(Aprilia met radiale remklauwen)
11-'13 Tuono V4,
98-'03 RS250,
02-'05 Tuono factory
00-'03 Falco,
06-'10 Tuono.
11-'12 Dorsoduro 1200

prijs 175,-

gr steve
 
Laatst bewerkt:
Off-set zou iets van 5 mm moeten zijn? Jij bedoeld dus totale hoogt van een plat liggende schijf?
Verder ook wel benieuwd naar de toestand/huidige staat? Zullen iig beter voldoen dan de standard Grimeca's. B|

[me="Mar1tin"]had z'n Brembo's nooit weg moeten doen.[/me] :X
 
Ik heb de maten van de site, dus weet niet hoe ze de of set meten!

De remschijven hebben 5 dagen circuitdagen erop zitten waarvan 4 in de regen en 1 dag droog met een tijd van 1:55 op Assen.
De blokken heb ik er nu 4 circuitdagen van 4 sessies in zitten, Met een beste tijd van 1:55 op Assen.

Ik probeer er vanavond foto's op te zetten
 
foto
full
 
Heb je toevallig iets van type nummers voor de remblokken? Heb ook brembo klauwen en ze lijken der wel verdacht veel op..
Mocht passen dan heb ik zkr intresse in de blokken..
Welke klauwen heb jij dan?
 
Ik heb een aprilia Tuono en een RSV4 factory en ze passen in beide beide klauwen hebben een hoh maat van 100mm de een zijn monoblocs en de andere zijn normale brembo klauwen en ze komen allebei uit 2011
Misschien kan ik de hoh gaten meten van de remblok pennen! Als je daar wat aan hebt?
 
Laatst bewerkt:
Reserveert tot vrijdag.

@ Dannyschut: ik kom er nog op terug, er is iemand die de hele set koopt en daar gaat toch mijn voorkeur na.
Ik meet wel nog voor jou de gaten op en mocht het niet doorgaan dan laat ik het weten.
 
Ik heb een aprilia Tuono en een RSV4 factory en ze passen in beide beide klauwen hebben een hoh maat van 100mm de een zijn monoblocs en de andere zijn normale brembo klauwen en ze komen allebei uit 2011
Misschien kan ik de hoh gaten meten van de remblok pennen! Als je daar wat aan hebt?

Remblokken voor monoblocs hebben hoekjes aan de zijkant en zet je niet met een bout of pen vast. Deze hebben ogen aan de bovenkant, zijn andere blokken. Deze blokken passen dus niet in M4 (zijn ook in goudkleur geleverd op RSV4's), M430 of M50 klauwen.
 
Jullie hebben gelijk :$ , en daarom ook de OP aangepast.
wat er nu in staat klopt en dubbel gecheckt.
bedankt voor het meedenken en de heads up mannen :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan