Brielle en omgeving

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo weer veilig terug uit Duitsland, echt geboft met het weer en super gereden daar!

In het kort ging de rit ongeveer zo:
Vanuit Monschau naar Nurnburgring dan Cochem en dan weer terug via B258 naar Monschau.

Was toppie *O*

CIMG4854.jpg


CIMG4857.jpg
 
Zo weer veilig terug uit Duitsland, echt geboft met het weer en super gereden daar!

In het kort ging de rit ongeveer zo:
Vanuit Monschau naar Nurnburgring dan Cochem en dan weer terug via B258 naar Monschau.

Was toppie *O*

[afbeelding]

[afbeelding]

Leuk zeg! Nog tips voor echte motorhotels? Wij gaan van de zomer richting Eifel. Dolomieten zit er helaas niet in omdat ik te weinig vrije dagen heb, dus dan maar Eifel aangezien dat mij eerder ook prima bevallen is. :)
 
Laatst bewerkt:
ja zekers, nog mooier dan de Eifel.
wegen mooi strak, prachtige bochten.

alleen al de B48 en B500 (Schwartzwalderhochstrasse) zijn al de moeite waard.

daar weet ik nog wel een leuk, echt bikershotel:
http://www.all-bikerhotel.de/2/Hotel-Hotel.php

niet echt super-deluxe, maar wel gezellig en niet al te duur.

Het ziet er leuk uit in ieder geval. In de eifel weet ik wel een paar leuke hotels, maar weer eens wat anders is ook wel leuk. Zie het van de zomer wel wat het dan definitief gaat worden. Eerst maar eens goedkeuring krijgen op mijn verzoek voor vakantie :')
 
Het ziet er leuk uit in ieder geval. In de eifel weet ik wel een paar leuke hotels, maar weer eens wat anders is ook wel leuk. Zie het van de zomer wel wat het dan definitief gaat worden. Eerst maar eens goedkeuring krijgen op mijn verzoek voor vakantie :')


dr zijn hotels genoeg, altijd wel een plekkie te vinden.
 
Ja. Maar ik snap niet als je je rbw al kwijt bent en je gaat toch rijden dat je zo opvallend moet gaan doen :P
 
Laatst bewerkt:
logisch toch? doe ik ook altijd-- ook al je ben je je rbw kwijt, dan ga je toch rijden.
maakt toch niet uit dat je niet verzekerd ben, joh. wat kan er nou gebeuren?? _O-
die gast was niet alleen heeeel verstandig, maar ook erg kundig, zelfs een wheelie op de baan de van de tegenligger ging goed! :+

stelletje eikels. _O-
 
Avond allen :W

Ziet er allemaal goed uit die omgeving in Duitsland, moet Ghetto ook maar eens gaan toeren...

Dat ie knakker ff met 200+ ff een onoverzichtelijk bochie neemt, niet echt verstandig, maar moet zeggen dat ie qua voertuigbeheersing alles aardig onder controle heeft... :}

Ik zou het overigens anders doen.... :Y
 
Laatst bewerkt:
http://www.hotel-maas.de/

hier zijn wij 2 keer geweest, erg gezellig en leuke wegen in de buurt

Daar ben ik al eens geweest, die is super inderdaad! Hoop wel een andere route te gaan rijden dan vorige keer. Maar inderdaad zoals hier gezegd, hotels genoeg. En als het niet bevalt is er de dag erop weer een nieuwe dag :)


Idd, eerst zonnig met lekkere temperatuur, in de loop van de middag regen en evt onweer... :(

Maar 09:00 uur zijn we bij de Tex voor de Hartelbrug... :Y

Hoop dat dat onweer dan meevalt. Of dat het ergens in Groningen valt ofzo :P Ik ben er sowieso bij. De motoren hebben vandaag een beurtje gehad dus die zijn er helemaal klaar voor *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan