Brno en/of Le Mans 2013

Zin om samen te gaan Robert?

Hoe meer zielen hoe meer vreugde !!

Zou rond de 500 euro zitten voor 3 dagen open pitlane.
 
Zelf was ik na twee dagen Brno aardig op. Heb dan wel veel gereden in die twee dagen:

Eerste dag 3 uur en 2e dag 3,5 uur, waarvan op dag 2 een race van 30 minuten.
 
Zin om samen te gaan Robert?

Hoe meer zielen hoe meer vreugde !!

Zou rond de 500 euro zitten voor 3 dagen open pitlane.
Open pitlane is kut, snelheidsverschillen van de mensen op de baan zijn veel te groot.

Veel rijtijd is wel lekker maar dan verdeeld, Portimao rijden we in 3 groepen, 7 sessies per dag en dan 4 dagen lang. Das lekkerrr
 
Ben 2 keer @ Brno geweest,vorig jaar zijn wel 2 dagen later @ Slowakiaring geweest.Brno is zoon geweldig circuit,fantastisch!! Heb toen met Prospeed gereden,gewoon goed!!

Cker een keer heen gaan.

Enigste nadeel is dat het een tering eind weg is ,en de laatste 150km je vullingen eruit rammelen :X
 
Is de weg zo erg?

Veel putten in autostrade?

Of wat bedoel je juist?
 
Gunti boeken via Speerracing. Van 9.00 tot 18.00 open pitlane, 3 of 6 dagen.
Ga 2013 voor de 7e keer.

Dan gaan wij elkaar tegen komen ;-)
Paar dagen geleden geboekt voor 29-30-31 juli bij Speer - Gunti.

Dit is mijn eerste keer dus ben benieuwd.
 
Yep, verzakking van betonplaten, laatste 150km, maar wordt ieder jaar korter.
Alles goed vast zetten.

Ieder jaar korter? Ze zijn er dus aan bezig, hopelijk werken ze snel dan *D
Moet een caravan trekken waar moto in staat.
 
powertrophy lijkt me ook echt te gek... iemand ervaringen mee?
ja ik, 2 races gereden in 2012 en 2 door de organisatie door mijn neus geboord... nooit meer met eybis.... misschien dat ze de power trophy anders gaat doen in 2013, dat weet ik niet, en interesseeert me ook niet :N :+
 
BRNO: als er geld van de EU in het circuit gestopt is: ik ben blij dat 450 miljoen mede-Europeanen meebetalen aan mijn hobby. Het begin van de baan ligt ongeveer net zolang terug als van Assen, maar wat er nu ligt, is top.
Je moet als circuitrijder/racer op
- Spa gereden hebben (ongeacht waar je vandaan komt)
- Assen gereden hebben (als Nederlander)
- Brno gereden hebben (ongeacht enz.).

Ik ben met actionbike.de er geweest: top EN incluis elke dag een korte afsluitende race!
zie http://www.teus.nl/2012/BRNO2012
 
Weet niet hoe goeie vrienden jij bent met Tjechen, maar die gaan niet blij worden
van een NL met Wohnwagen op de linker Spur, berg op, haha.
Hoe's de schlusselbein?.

Dat had ik dus ook met de sleurhut op de linkerbaan,hahaha :+
Ook door rare StomStom dwars door Praag met een uit de kluiten gewassen camper+aanhanger............. B| Niet leuk... -O-
 
Welke slecht baan bedoelen jullie?

Ik kom niet van NL, dus misschien heb ik die slechte baan niet... ( hoop, hoop )
 
Dat had ik dus ook met de sleurhut op de linkerbaan,hahaha :+
Ook door rare StomStom dwars door Praag met een uit de kluiten gewassen camper+aanhanger............. B| Niet leuk... -O-
Zo zijn wij dit jaar 5x ingehaald door duitsers, eerst moesten ze tanken, toen pissen,
vervolgens gingen ze eten, vergaten ze de nieuwe afslag voor Praag en uiteindelijk
zijn we ze bij de laatste pomp nog een keer voorbij gereden.
En dat alles tussen de duitse grens en Brno. Had zelf net voor de grens getankt en kon lekker 90km/h doorboemelen.
 
Weet niet hoe goeie vrienden jij bent met Tjechen, maar die gaan niet blij worden
van een NL met Wohnwagen op de linker Spur, berg op, haha.
Hoe's de schlusselbein?.

Haha ja indd goed spiegelen :)

Gaat goed! In januari de plaat eruit dus cker weer fit voor begin seizoen :)
 
Brno is geboekt, nog maar enkele plaatsen beschikbaar !

Ga je geen spijt van krijgen. Open pitlane bevalt mij goed, baan is niet vol maar wel breed.
Ga meestal sessies van een uur rijden.
Gebeuren bijna geen ongelukken vanwege de snelheidsverschillen, eerder vermoeidheid vanwege de temp of veel rijtijd. Voor de echt snelle is er elke dag een top 50 20min sessie
om tijd aan te scherpen.
Races zijn woensdag middag, mooi tijd om boodschappen te doen haha.
Restaurant heeft nieuwe kok, echt een aanrader en goedkoop.
Omdat een zwitserse feestdag ook in deze week valt was er dit jaar gratis bbq voor de rijders en extra pers voor E10,=. dus....
 
Bij welke organisatie kun je nou het beste Brno boeken. Ik zie dat ProSpeed maar 3 tot 4 sessies per dag heeft en dat vind ik toch wel erg weinig, en Speer heeft een open pitlane en daar ben ik niet wild van.
Ik zie trouwens dat het alleen smorgens open is en dat ze het smiddags wel enigzins indelen.

Bij wie kan het nog meer?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan