Bruiloft motor

Dat is toch juist de lol er aan? ;)

Heb het wel beetje in de gaten gehouden steeds maar ik wil er niet meer dan 1.000 aan uit geven als het nog opgeknapt moet worden enz.
Ik ben bang dat je dat "iin de gaten houden" beter opnieuw kunt doen.
10 jaar geleden was dat nog een realistisch budget. Vijf jaar geleden kun je er nog mazzel mee hebben. Maar vandaag de dag zit je er opknap-Rus een factor 2-2,5 te laag mee.
 
En toch heb ik al een paar voorbij zien komen voor 1500-1750, dit wel zonder kenteken
 
Dat valt nog wel mee Nerja ? naar RDW en laten keuren kan altijd ? zelf even een verkoop overeenkomst maken en klaar ,
Ze weten bij RDW dat de nummers er scheef in staan , zien ze niet vreemd van op .
 
Vergeet het maar. Met een - aantoonbaar - jaren '60 fiets kun je er nog mee wegkomen(en dan is de uitdaging dat aan te tonen... dat valt niet mee), maar het merendeel van de papier-loze Urals en Dneprs in Nederland is van na 1980. Dat weten ze bij de RDW ook maar al te goed. Inclusief de kenmerken waar je die aan herkent. Bij gevolg zit je opgescheept met een motor zonder formele typegoedkeuring, die duidelijk niet onder de eigenbouwregels valt en waarvan je eigenlijk alleen de identiteit kunt aantonen (een heel belangrijk aspect bij een kentekenkeuring) met een "oud" (eventueel buitenlands) kenteken

Zie ook de website van het RDW
 
Laatst bewerkt:
Dat kan. En dan waarschijnlijk ook zonder papieren van een vorig/voormalig, buitenlands kenteken. Dan krijg je een Rus namelijk nergens meer op kenteken en heeft hij alleen nog waarde als onderdelen-donor.
Dat wist ik dus niet.. maar staat nu 1 op MP uit elkaar met nl kenteken er al bij voor 1750. Beetje ver weg voor mij alleen helaas
 
Bruiloftsweer van de dag...

IMG_20210806_135410.jpg
 
Ook ik ben op mijn zijspan getrouwd.
Nu had ik al wel langer ervaring in het zijspan rijden.
Maar gewoon in trouwpak op het span, alleen even een helmpje op.
Dat ging best.
 
Terug
Bovenaan Onderaan