Ik zit vanachter met een lek in mijn MeZ1 (op 1 nacht tijd 0.7 bar verlies), ik zie het wel nergens zitten, dus hopelijk is het het ventiel niet...
Aangezien ik nu zowel voor als achter met MeZ1 rijd en van plan ben om over te stappen op BT10, vroeg ik me af of het eigenlijk veel kwaad kan om achteraan al met BT10 te rijden en vooraan die MeZ1 te houden ?
Ik heb er ook MEZ1-s onder zitten, maar waarom wil je daarvan af stappen
Het is 'normaal' dat je twee achterbanden slijt op één voorband: wisselen gebeurt dus niet altijd gelijktijdig. Ander merk maakt niet zoveel uit. (hoewel ik voor en achter BT's heb)
de MeZ1's doen het ook prima in de regen....Ze geven me niet genoeg vertrouwen bij nat wegdek. (en aangezien ik een doorrijder ben is dit punt wel van belang: 70% van de tijd dat ik op de motor zit is het aan het regenen)
En naar het schijnt is de BT10 beter op dit punt. Ik zal het wel merken.
Op droog wegdek echter nog geen enkel probleem gehad met die MeZ1's.
de MeZ1's doen het ook prima in de regen....
BT010 ook maar denk niet dat de oorzaak bij de band ligt.