Buell 1124 R

Goliax

MF'er
27 mrt 2007
55
0
Dordrecht
Ik kon niets over deze motor vinden op dit forum dus vandaar dit nieuwe topic.
Wat vinden jullie ervan, ik vind hem geweldig!
Buell_1125R_2008_08_1280x1024.jpg

Buell_1125R_2008_01_1024x768.jpg




Wat informatie: http://www.gizmag.com/go/7739/

Buell has announced the upcoming release of the 1125R – its first litre-class motorcycle built on an all-new Buell platform including a freshly developed liquid-Cooled V-Twin engine described as the most-powerful street-legal engine ever offered by the company.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat deze fiets net zoveel voor als tegenstanders gaat krijgen :P

Ik vind hem persoonlijk gaaf, maar de bovenkuip is me wel iets te breed.

Grtz Zieke
 
verschrikkelijk lelijk dom hok :r

Korte wielbasis, dom kuipie en dan ist ineens een totaal nieuw model.Motorisch issie wel beter dan de corige buells maar tis niks :N
 
Beetje lomp en niet helemaal in verhouding,..maar kan niet precies zeggen wat er dan mis mee is,....totaalplaatje staat me niet helemaal aan,....net alsof ie naast een hornet met kuip heeft gestaan,....vindt de nakeds van Buell wel helemaal te gek,......
 
ik vind dat het wat mist , de ouwe buells vind ik geweldig en dat is ook met name omdat daar een harley blok in zit. en daarom vink et wel erg jammer dat ze nu voor een rotax blok hebbe gekozen en vind die luchthappers ook wat groot en lomp.

doe mij maar de een ouder type :P
 
Vind de voorkuip ook niet mooi mijn smaak niet...
De rest ziet er wel kicks uit.
Oh nog een keer goed gekeken voorvelg ziet er niet mooi uit vind ik zelf.
 
Tsja, bijzonder lelijk ten opzichte van de voorgaande modellen.

Grootste minpunt vind ik echter toch wel, dat deze volgens mij het voorgaande topmodel (de veel mooiere Firebolt) volledig gaat vervangen :S

Buell_Firebolt_XB12R_2007_16_1024x768.jpg


Firebolt XB12R '07
 
Laatst bewerkt:
Die luchthappers lijken wel afkomstig van een Harrier Jet...

harrier_land.jpg


Beetje vreemde bike... maar ik wil em wel eens in real life zien...
 
Tsja, bijzonder lelijk ten opzichte van de voorgaande modellen.

Grootste minpunt vind ik echter toch wel, dat deze volgens mij het voorgaande topmodel (de veel mooiere Firebolt) volledig gaat vervangen :S

[afbeelding]

Firebolt XB12R '07

Kijk, dat is nou een prachtige fiets :9~ Als ik het geld had en geen 25kw hoefde dan wist ik het wel :)
 
Kijk, dat is nou een prachtige fiets :9~ Als ik het geld had en geen 25kw hoefde dan wist ik het wel :)

Zit ook nog met 25kW, ben voor zo een aan het sparen :Y Ben alleen bang dat die nieuwe 1125 niet aanslaat waardoor die Firebolt redelijk waardevast (lees voor mij onbetaalbaar) blijft... :N
 
Vindt het een zeer gaaf ding om te zien zo op de foto`s.
Zo`n beetje oversized voorkuipje maakt hem wel dik om te zien, alleen recht van opzij is het niet helemaal je van het.

Hoop dat `ie in het echt ook zo`n indruk maakt als op de foto`s, dan weet ik wel waar ik voor ga sparen.

Iemand enig idee wat hij moet gaan kosten?
 
Hoop dat `ie in het echt ook zo`n indruk maakt als op de foto`s, dan weet ik wel waar ik voor ga sparen.Iemand enig idee wat hij moet gaan kosten?
In België 12750,00€ in Nederland iets meer dus.
Leverbaar eind december, maar dat wordt dus januari 2008.
Aanvankelijk beperkt leverbaar.
full
 
Ik kon niets over deze motor vinden op dit forum dus vandaar dit topic.

Niet goed gezocht dus.
Bekijk Buell met Rotax van 20-07 om 22,29, ook 20-07m 22,39, 23-07 om 22,13, 25-07 om 00,05 en Zeldzame Fietsen van 14-08 om 23,36, allemaal van Ultra... waar het hart van vol is loopt de mond van over.
I like Buell.
full
 
de meest lelijke creatie die ze ooit hebben gemaakt daar in de usa :r

je vroeg wat ik'r van vond..

echt totaal geen vorm in dat ding, zo'n firebolt is nog te pruimen (de oude lightnings waren het mooist) maar dit :X
 
De Ducati rijder wakker geschud, wel daar zaten we op te wachten.
Waarschijnlijk zullen 33% van de Buell 1125 R-eigenaars ex-Ducati-rijders zijn.
Eric weet van aanpakken.
Ex-Ducati pilots welcome.
[afbeelding]

nu niet,dan niet nooit niet :W

trouwens als je wat meer zou lezen zou je weten dat ik nog maar een week duc rijder ben.

zo'n spuuglelijk ding,was die eric dronken toen hij 'm ontwierp of zo _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan