Bugeater gevloerd...

Jongens, bedankt voor de steun.

Aangezien het nog niet erg opschiet '( , ga ik het daalproces van mijn steen des aanstoots maar op een wat high-tech manier aanpakken. Dit in plaats van de goed bedoelde adviezen als touwtjespringen, de trap op en neer lopen etc.

Nee, ik ga niet m'n verhuis-HD hartailen, maar met behulp van mw. Van Breukhoven moet het ook gaan lukken. Vanaf vanmiddag heb ik nl. de beschikking over een van haar "uitvindingen".

(Afbeelding)

Op hoop van zegen, dan maar.

Hmmm, hoe zou een ape hierop staan? Ik krijg er in ieder geval een mooi kontje van, heb ik begrepen......
daar moet je Anja opknopen en er zelf achter gaan staan, je hoeft alleen maar stil te blijven staan en ja hoor "UW ZAK BINNEN 3 MINUTEN GEGARANDEERD LEEG"
 
Bij mijn zwager gingen ze ook niet weg en daar zijn ze toen uiteindelijk met een slag via z'n sjaak naar binnen gegaan en hebben zo geprobeerd om de steen te breken!

:o -O- :Y

Succes ermee!
 
Tja, zal niet prettig zijn, dat geloof ik

Maar als ik lees wat voor lekkers je er allemaal voor krijgt.....

Heb vorig jaar 4 weken diclofinac voor een scheenvlies ontsteking gegegeten, lekker, hevig, zweverig, maar moest er nadien echt van afkicken (pas er mee op bedoel ik te zeggen) en de rest zal zijn verloop moeten hebben

Dizzy werdt ik van die knolletjes
 
Bij mijn zwager gingen ze ook niet weg en daar zijn ze toen uiteindelijk met een slag via z'n sjaak naar binnen gegaan en hebben zo geprobeerd om de steen te breken!

:o -O- :Y

Succes ermee!

Haaaa, bedank Knukkel.

....... vreselijk-verhaal-nr.28 voor deze week....
afraid-smiley-9553.gif
 
Tja, zal niet prettig zijn, dat geloof ik

Maar als ik lees wat voor lekkers je er allemaal voor krijgt.....

Heb vorig jaar 4 weken diclofinac voor een scheenvlies ontsteking gegegeten, lekker, hevig, zweverig, maar moest er nadien echt van afkicken (pas er mee op bedoel ik te zeggen) en de rest zal zijn verloop moeten hebben

Dizzy werdt ik van die knolletjes
Vraag me wel eens af hoeveel % van de apothekers in het weekend de snoepkast opentrekt.Heb al moeite om van de chocola en nougat af te blijven. :W
 
Yep, die gasten moeten haast wel gratis en voor niks zo stoned als een garnaal op de bank liggen al chips vreetend enzomeer
 
Vroeger (in mijn jonge jaren...ahum) had ik een vriend, zoon van huisarts;
dat was inderdaad ieder weekend "feest".
Was nog geen www.hoppa.com., we zaten in die tijd dan in de boeken te zoeken en als we dachten iets gevonden te hebben; hij de voorraadkast uit pluizen om zoek naar de juiste snoepjes.

Denk inderdaad dat er genoeg artsen zijn die uit de eigen pot snoepjes nemen, denk maar eens aan die jonge jongens in een ziekenhuis die 80 uur per week moeten draaien.....slaap te kort bestaat niet... :Z :Z :Z :Z
 
"Gentlemen, we've got him!"

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Hedenmorgen heb ik op gepaste wijze afscheid genomen van een (inmiddels) deel van m'n lichaam. De vlag kan weer uit in huize Eater.

happy-smiley-690.gif
happy-smiley-690.gif
happy-smiley-690.gif
happy-smiley-690.gif


Voor de geïnteresseerden; hij was zo groot als een luciferknopje met daarop een haakachtig aanhangsel......
Ik ga er morgen mee naar de uroloog (beetie stoerdoen met m'n steentje...), en ga eens kijken of er weer een foto of CT-scan gemaakt kan worden om te zien of er nog broertjes of zusjes ergens rondzwerven. Ik hoop van niet, zodat mij een ingreep bespaard kan blijven met grijpertjes, vermorzelaars en ander roestvrij stalen tuig wat allemaal via een van de kleinste lichaamsopeningen naar binnen moet worden geperst.
 
Och, laat maar ik zeggen dat ik tot tranen was geroerd.

Nee, zonder gekheid, 't viel wel mee. Tijdens een van mijn BT-bestuderingen (.........) voelde ik dat er iets onnatuurlijks naar buiten wilde. Bij een tweede spoeling is dat uiteindelijk ook gebeurd. Wel een vreemde gewaarwording, zo'n ding uit je ... zien komen. Zonder te veel pijn. Maar ik moet eerlijk zeggen dat mijn pijngrens deze week behoorlijk is opgerekt, duzzzz.

Morgen maar eens afwachten of er nog meer zit.
 
Och, laat maar ik zeggen dat ik tot tranen was geroerd.

Nee, zonder gekheid, 't viel wel mee. Tijdens een van mijn BT-bestuderingen (.........) voelde ik dat er iets onnatuurlijks naar buiten wilde. Bij een tweede spoeling is dat uiteindelijk ook gebeurd. Wel een vreemde gewaarwording, zo'n ding uit je ... zien komen. Zonder te veel pijn. Maar ik moet eerlijk zeggen dat mijn pijngrens deze week behoorlijk is opgerekt, duzzzz.

Morgen maar eens afwachten of er nog meer zit.
Check je pispot ff op barsten.Zo,n ding kan hard neerploffe. _O-
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
12
Weergaven
1K
Terug
Bovenaan Onderaan