Heb klein probleempje. Nadat mijn originele uitlaat was verroest heb ik LeoVince gemonteerd.
Tijdens het stationair draaien word de uitlaat snel gloeiend rood heet en tijdens het rijden ploft de uitlaat bij gasdicht draaien.
Te arm dus. de burgman had toch onderhoud nodig en heb daarom de carburateur open gemaakt, gereinigd en afgesteld De lucht -brandstofschroef
zou 1 3/8 moeten zijn volgens werkplaats boek, maar had ik al op 2 1/4 staan.
Ook kleppen gesteld.
Een verbetering was dat ik de lucht brandstofschroef 3 volle slagen had open gezet en de uitlaat werd niet meer roodgloeiend en uitlaat plofte ook niet
meer bij gas dichtdraaien. Opgelost zou je zeggen. Maar moet de hoofdsproeier niet groter of de stationair sproeier groter.
Wat hebben jullie aangepast na het vervangen van een originele uitlaat?
Ben benieuwd naar jullie reacties...
Tijdens het stationair draaien word de uitlaat snel gloeiend rood heet en tijdens het rijden ploft de uitlaat bij gasdicht draaien.
Te arm dus. de burgman had toch onderhoud nodig en heb daarom de carburateur open gemaakt, gereinigd en afgesteld De lucht -brandstofschroef
zou 1 3/8 moeten zijn volgens werkplaats boek, maar had ik al op 2 1/4 staan.
Ook kleppen gesteld.
Een verbetering was dat ik de lucht brandstofschroef 3 volle slagen had open gezet en de uitlaat werd niet meer roodgloeiend en uitlaat plofte ook niet
meer bij gas dichtdraaien. Opgelost zou je zeggen. Maar moet de hoofdsproeier niet groter of de stationair sproeier groter.
Wat hebben jullie aangepast na het vervangen van een originele uitlaat?
Ben benieuwd naar jullie reacties...