c.v.o. ?

Bartman

MF veteraan
6 nov 2002
1.391
0
Ik heb een papiertje bij mijn belgische motor gekregen en hier staat op:
Gelijkvormingheidsattest / certificat de conformite

Ik neem aan dat dit hetzelfde is als een nederlands c.v.o. :?
 
wat is een c.v.o.??????

Certificaat van overeenstemming, is voor invoeren van mbuitenlandse motor van belang :z :Z




Op vrijdag 02 mei 2003 15:24 schreef slijtboutje het volgende:Ja, is hetzelfde als CVO


Bedankt :} :} :}

Bevestiging is altijd lekker als je een maand moet wachten op de afspraak met de RDW |( |(
 
Hoe zien die papieren eruit ??????
Wil namelijk binnekort een hayabusa halen in belgie

weet ik tenminste waar ik op moet letten

alvast bedankt :} :} :}
 
Hoe zien die papieren eruit ??????
Wil namelijk binnekort een hayabusa halen in belgie

weet ik tenminste waar ik op moet letten

alvast bedankt :} :} :}
Zo ziet mijn CVO eruit:
CVO-VFR.jpg

Ik geef nog GEEN garanties, ik moet 20 mei naar de keuring.

P.S. Bartman, is die van jou ook zoiets ?
 
Laatst bewerkt:
Zo ziet mijn CVO eruit:
(Afbeelding)
Ik geef nog GEEN garanties, ik moet 20 mei naar de keuring.

P.S. Bartman, is die van jou ook zoiets ?


Nee totaal anders Ik heb helaas geen scanner,
maar bij mij stelt het veel minder voor. Het is een blaadje tergrootte van 10 bij 15 cm, een stuk kleiner dus.

Verder staan er de volgende gegevens op :
-Gelijkvormingheidsattest / certificat de conformite
-Handelsnaam van suzuki
Aard --> motorfiets
MErk
Type
en chassisnummer

En nog een raar nummer en dat is alles :?

Ik weet ook niet hoe het zit maar 16 mei kom ik erachter :9~

btw. Ik heb wel al mijn 1 dags kenteken bewijs binnen, moest ik nog voor op bellen, ik dacht dat dat automatisch ging, maar je moet het speciaal aanvragen ;)
 
Nee totaal anders Ik heb helaas geen scanner,
maar bij mij stelt het veel minder voor. Het is een blaadje tergrootte van 10 bij 15 cm, een stuk kleiner dus.

Verder staan er de volgende gegevens op :
-Gelijkvormingheidsattest / certificat de conformite
-Handelsnaam van suzuki
Aard --> motorfiets
MErk
Type
en chassisnummer

En nog een raar nummer en dat is alles :?

Ik weet ook niet hoe het zit maar 16 mei kom ik erachter :9~

btw. Ik heb wel al mijn 1 dags kenteken bewijs binnen, moest ik nog voor op bellen, ik dacht dat dat automatisch ging, maar je moet het speciaal aanvragen ;)
Wat een gezeik, nou weet ik het weer niet zeker |( Zelfde nummers wel ongeveer, op hoop van zegen :?

Eendagskenteken heb ik er nu 2 van (2 dagenkenteken :9 ) De afspraak van 2 juni die ik verzet had, kreeg ik er ook nog één van binnen.

Heb op m'n werk nog wel een Word document voor de kentekenplaat voor één dag, mail 'm morgen (ga nu eindelijk :z )
 
Wat een gezeik, nou weet ik het weer niet zeker |( Zelfde nummers wel ongeveer, op hoop van zegen :?

Eendagskenteken heb ik er nu 2 van (2 dagenkenteken :9 ) De afspraak van 2 juni die ik verzet had, kreeg ik er ook nog één van binnen.

Heb op m'n werk nog wel een Word document voor de kentekenplaat voor één dag, mail 'm morgen (ga nu eindelijk :z )


Ik weet het ook niet, maar 16 mei weet ik het wel :) ,

Als jouw motor uit 1995 is :? Heb je volgens mij geen c.v.o. nodig, alleen een belgisch kentekenbewijs, dat roze papiertje ;)
 
Volgens mij is dit geen CVO.
Een CVO is het bewijs van Typegoedkeuring.
Dit is een goedkeuringsbewijs voor enkel deze motorfiets lijkt me.
Het CVO verklaart of de fiets voldoet aan de europese regels. Dit formulier niet.
Maar dat wil niet zeggen dat-ie hier niet toegelaten zou mogen worden. Dat hangt van de keuring af.
Het Belgisch CVO ziet er ook totaal anders uit. 10X20 cm en rose.
 
Als jouw motor uit 1995 is :? Heb je volgens mij geen c.v.o. nodig, alleen een belgisch kentekenbewijs, dat roze papiertje ;)

Gelukkig maar, het is een oudje 8-) 1995 inderdaad. Ik neem zowiezo dit briefje mee, misschien hebben ze er nog wat aan bij het RDW ;)
 
Volgens mij is dit geen CVO.
Een CVO is het bewijs van Typegoedkeuring.
Dit is een goedkeuringsbewijs voor enkel deze motorfiets lijkt me.
Het CVO verklaart of de fiets voldoet aan de europese regels. Dit formulier niet.
Maar dat wil niet zeggen dat-ie hier niet toegelaten zou mogen worden. Dat hangt van de keuring af.
Het Belgisch CVO ziet er ook totaal anders uit. 10X20 cm en rose.


Volgens ben juij in de war met het belgisch kentekenbewijs.
Deze is inderdaad 10 bij 20 cm ;)

btw, van wie dacht je dat het niet de c.v.o. was, van supergroover DaSuperGrover O-) of van mijn beschrijving :?
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 05 mei 2003 20:13 schreef Bartman het volgende:Volgens ben juij in de war met het belgisch kentekenbewijs.
Deze is inderdaad 10 bij 20 cm ;)
Check, die heb ik *D


Op maandag 05 mei 2003 20:13 schreef Bartman het volgende:btw, van wie dacht je dat het niet de c.v.o. was, van supergroover of van mijn beschrijving :?

Ruik ik hier een eveneens ietsepietsie mespuntje zenuwachtige Bartman ?

Ik geloof het ook pas als ik het bewijs in de bus heb, en zo'n gele plaat met NL achterop :P
Meel nog gehad bij de wee?

P.S. Groover=met 1 o -> Grover :Z
 
Ruik ik hier een eveneens ietsepietsie mespuntje zenuwachtige Bartman ?

Ik geloof het ook pas als ik het bewijs in de bus heb, en zo'n gele plaat met NL achterop :P
Meel nog gehad bij de wee?

P.S. Groover=met 1 o -> Grover :Z


Yes, thank you voor de kentekenplaat :} :} :}
ziet er netjes uit ;)

[me]Bartman is niet zenuwachtig maar wordt helemaal gek als hij niet de eerste keer door de keuring komt en nog een maand moet wachten[/me]
 
gelijkvormigheidsattest is dus NIET hetzelfde als een c.vo.!!
als je er echt 1 nodig hebt (bij motoren van 17 juni 1999 tot heden volgens mij) kan je er 1 opvragen bij de nederlandse importeur. (als je een mv hebt krijg je em gratis volgens mij, heb je een soes betaal je 175 ex btw ;( )
succes!
 
gelijkvormigheidsattest is dus NIET hetzelfde als een c.vo.!!
als je er echt 1 nodig hebt (bij motoren van 17 juni 1999 tot heden volgens mij) kan je er 1 opvragen bij de nederlandse importeur. (als je een mv hebt krijg je em gratis volgens mij, heb je een soes betaal je 175 ex btw ;( )
succes!


certificat de conformite is niet hetzelfde als certificaat van overeenstemming :?
Heb je er ervaring mee voske, of denk je het :?

En van de datum 17 juni 1999 hoe kom je hieraan ?

[me]Bartman wordt gek als het niet het geval is[/me]
 
certificat de conformite is niet hetzelfde als certificaat van overeenstemming :?
Heb je er ervaring mee voske, of denk je het :?

En van de datum 17 juni 1999 hoe kom je hieraan ?

[me]Bartman wordt gek als het niet het geval is[/me]

ja heb er zelf wel es 1 uit .be gehaald.
en op de site van de rdw staat meer over dat papiertje.
en vanaf 17juni 1999 was het verplicht bij de motorfiets een c.v.o. te geven.
en op het c.v.o. staan allerlei technische gegevens, en dat staat niet op dat gelijkvormigheidsattest. bovendien is een c.v.o. een EUROPESCHE typegoedkeuring. gelijkvormigheidsattest is iets belgisch.
 
ja heb er zelf wel es 1 uit .be gehaald.
en op de site van de rdw staat meer over dat papiertje.
en vanaf 17juni 1999 was het verplicht bij de motorfiets een c.v.o. te geven.
en op het c.v.o. staan allerlei technische gegevens, en dat staat niet op dat gelijkvormigheidsattest. bovendien is een c.v.o. een EUROPESCHE typegoedkeuring. gelijkvormigheidsattest is iets belgisch.


Nu weet ik het helemaal niet meer, gelukkig is er nog de mogelijkheid dat ik helemaal geen c.v.o. nodig heb, maar ook dit is onduidelijk zie mijn nieuwe topic.
www.motor-forum.nl/forum/topic.php/26129/1

Alle reacties zijn welkom :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan