Café Racer dag Achterveld 2014

Hmmm..xjrrit eventueel, misschien wat anders maar hier naar toe met de Voxan Cafe Racer is ook leuk natuurlijk mits redelijk weer en vlak in de buurt duszzz....we gaan het zien wat het wordt... :+
 
Laatst bewerkt:
Tot straks

Ga op een XS750 brik. Mijn caferacerachtige projectfiets (ook een XS750) is helaas nog niet klaar.

Ga dus inspiratie opdoen om het project afgerond te krijgen.
 
Zo, even uurtje ofzo geweest met de GSXr CafeFighter. Was leuk en weer een hoop mooie machines gezien! Ook altijd leuk om weer inspiratie op te doen en te kijken hoe anderen dingen hebben gebouwd.
 
Hoop bekende motoren hier van het forum gespot, helaas waren de eigenaren nèt een blokkie om.....
De z1300 attack...
Yamaha gts1000 sport uitvoering
Z750 scrambler groen/bruin zadel
Guzzi v35 met houten teller en rekje achterop (500 euro challenge?)

En het was droog *O*
 
Hoop bekende motoren hier van het forum gespot, helaas waren de eigenaren nèt een blokkie om.....
De z1300 attack...
Yamaha gts1000 sport uitvoering
Z750 scrambler groen/bruin zadel
Guzzi v35 met houten teller en rekje achterop (500 euro challenge?)

En het was droog *O*

Waarschijnlijk net ff met een ander MF aan het kletsen ;)
Heb ook veel bekende motoren gezien en leuke en positieve reacties gehad op de toch wel "onopvallende" verbouwde motor.

Wel wat inspiratie kunnen opdoen, met name deze:
full

:9~ Kosten nog moeite gespaard. Een halve MV agusta zit er in verwerkt.
Wel jammer dat de bouwer niet zo spraakzaam was. :N
 
Ook al kon ik helemaal niemand was het wel erg gezellig en toch vrij snel een babbeltje kunnen maken met mensen.
 
Waarschijnlijk net ff met een ander MF aan het kletsen ;)
Heb ook veel bekende motoren gezien en leuke en positieve reacties gehad op de toch wel "onopvallende" verbouwde motor.

Wel wat inspiratie kunnen opdoen, met name deze:
[afbeelding]
:9~ Kosten nog moeite gespaard. Een halve MV agusta zit er in verwerkt.
Wel jammer dat de bouwer niet zo spraakzaam was. :N
Dit was inderdaad een hele gave machine!! Zit ook een fijn geluid in :+

Ik heb jouw fiets ook nog gezien, erg mooi gebouwd!
 
Hoop bekende motoren hier van het forum gespot, helaas waren de eigenaren nèt een blokkie om.....
De z1300 attack...
Yamaha gts1000 sport uitvoering
Z750 scrambler groen/bruin zadel
Guzzi v35 met houten teller en rekje achterop (500 euro challenge?)

En het was droog *O*

He ik ben gespot :) De Guzzi is idd van de 500 Euro challenge (2013) maar hij rijdt nog prima en vaak sinds de challenge. Ik heb er laatst een weekje Schotland mee gedaan.

OT, Erg veel leuk spul daar knap verbouwde fietsen. En heel veel Guzzi's viel me op.
Ik heb alleen niet gewacht tot de winnaar bekend was. iemand een idee wie er gewonnen heeft? Deze kreeg mijn stem:
full
 
He ik ben gespot :) De Guzzi is idd van de 500 Euro challenge (2013) maar hij rijdt nog prima en vaak sinds de challenge. Ik heb er laatst een weekje Schotland mee gedaan.

OT, Erg veel leuk spul daar knap verbouwde fietsen. En heel veel Guzzi's viel me op.
Ik heb alleen niet gewacht tot de winnaar bekend was. iemand een idee wie er gewonnen heeft? Deze kreeg mijn stem:
[afbeelding]
dat was de winnaar :Y
 
He ik ben gespot :) De Guzzi is idd van de 500 Euro challenge (2013) maar hij rijdt nog prima en vaak sinds de challenge. Ik heb er laatst een weekje Schotland mee gedaan.

OT, Erg veel leuk spul daar knap verbouwde fietsen. En heel veel Guzzi's viel me op.
Ik heb alleen niet gewacht tot de winnaar bekend was. iemand een idee wie er gewonnen heeft? Deze kreeg mijn stem:
[afbeelding]
heb jou ook weg zien rijden kewl ding hoor :)
 
Zork1200,

Leuk om je Guzzi van de challenge gezien te hebben en je gesproken te hebben. Ik hoop dat je nog vele leuke plezierige km's op je Guzzi mag maken :]

Was trouwens voor mij de eerste keer dat ik Achterveld geweest ben. Kan zeggen dat ik het een heel leuk evenement vond. Hele mooie fietsen gezien en daarmee weer inspiratie opgedaan voor mijn XS750 project :Y :)
 
@ezvictory tnx, de Guzzi heeft een hele gunstige PK/fun verhouding :+
@ wimvlis, Leuk je even in het echt gesproken te hebben.
Voor mij was het ook de eerste keer dat ik er bij was, maar als ik tijd heb kom ik volgend jaar weer (mischien met de CB750 als ik daar wat verder mee ben).
Wat ik het leuke vond is dat er heel veel verschillende soorten cafe racers staan. Van lekker grofe gebruiks fietsen tot machines waar over elk detail is nagedacht, zoals de Norton die terecht heeft gewonnen.
Dat er af en toe een perfect opgeknapte jaren 40 of 50 fiets tussen staat is ook helemaal niet erg :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan