Cagiva Mito Evolution (25KW)

TammeCavia

Rookie
13 dec 2004
9
0
Zutphen
Cagiva Mito Evolution (25KW)
Bouwjaar: 1994
Kilometerstand: 18.000

Leuke motor voor de beginnende rijder die er een beetje aan wil sleutelen.
Blok loopt goed en lekker soepel, Top is ongeveer 165 km/h. Maar de motor heeft een aantal mankementen.
De uitlaat is verroest, het zitje is een beetje kapot en de starmotor werkt niet, lost contact waarschijnlijk.
Er zit een beetje oppervlakkige roest op de voorvork maar dat is zo weg te werken, veert wel goed en geen lekker keringen.
Kappen zijn iets beschadigd maar is niet te zien. Banden zijn goed en kan nog wel een eind op gereden worden.
De achter velg heeft wat pekel te verduren gehad en er is daardoor wat verf afgebladderd.
Remmen werken ook prima, er zitten twee sleutels bij. Motor is verder in prima conditie, loopt mooi en schakelt prima.
Erg lichte en wendbare motor, aanlopen is makkelijk binnen een aantal meter loopt hij.
Er zit een paddock bij zodat je er makkelijk aan kunt sleutelen, ik heb nog wat mengsmering en de rode wax krijg je er ook bij.

Ik doe de motor weg omdat ik sinds anderhalf jaar een zwaar motorrijbewijs heb, ik heb de motor toen gehouden
omdat ik mezelf had voorgenomen om er nog op te gaan rijden maar dat is er nooit meer van gekomen.

Neem gerust contact op bij serieuze interesse of plaats een bod!
Wil je de motor komen bekijken en even een stukje rijden is dat natuurlijk mogelijk.

Thomas van Dongeren
Mail: bosje@bosje.net
Mobiel: 06 - 43 23 08 78
full
 
Laatst bewerkt:
Leuke beginnersfiets, lijkt inderdaad op aardig wat achterstallig onderhoud. Neem aan dat je wel een richtprijs hebt wat je er ongeveer voor wilt hebben?
 
De fiets heeft idd enig achterstallig onderhoud, waarvan het meeste met een beetje handigheid verholpen kan worden. Ik zou er graag 800 euro voor willen hebben.
Ik ben zelf aardig handig maar ben er geen held in, daarom kan ik hem beter zo verkopen...
 
De fiets heeft idd enig achterstallig onderhoud, waarvan het meeste met een beetje handigheid verholpen kan worden. Ik zou er graag 800 euro voor willen hebben.
Ik ben zelf aardig handig maar ben er geen held in, daarom kan ik hem beter zo verkopen...

Kan je me wat meer foto's per mail sturen? Bijvoorbeeld van de uitlaat, zitje en de plekken op de kuip? Mijn mail staat in mijn profiel.
 
Nog steeds een erg mooie motor waarmee je heel veel plezier kunt hebben...ALS je kunt rijden!

Ik kan me nog herrineren toen de 7-bak op de markt kwam, state of the art back in the day!
 
2-takt vergt gewoon veel onderhoud, echt voor de liefhebbers dus. Maar een schitterend ding!


Er zit een paddock bij zodat je er makkelijk aan kunt sleutelen, ik heb nog wat mengsmering en de rode wax krijg je er ook bij.

Uhm.. Leg eens uit :/
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan