Camera beelden A1 bij amsterdam opvragen???

Jhoek

MF'er
13 nov 2008
144
0
Amsterdam
Vanmiddag een soort kat en muis spel met een auto gehad die het nodig vond om mij van de weg te rijden.
het begon met invoegen... ik zat achter een grote bestelbus, op de invoeg strook komt er een audi op ongeveer 4 cm van mijn uitlaat rijden.. waarna ik even ligt mn rem aan tik.

Meneer vond het daarna nodig om mij in te halen via de verdrijvings vlakken om daarna vrij bruut naar rechts te sturen. Kon gelukkig hard genoeg remmen waardoor hij 1 meter voor mij langs zeilde. waarna hij vol in de ankers ging en ik het nog net kon beremmen,

ik links eraf hij vol naar links en dit nog een paar keer...

iemand ene idee of er een mogeljikheid is camera beelden op te vragen voor evt een aangifte?
 
Die beelden zullen best op te vragen zijn, alleen niet door en voor jou ben ik bang
 
Volgende keer gewoon op een afstandje blijven volgen, en bij thuiskomst vragen oftie wel goed in zn hoofd is.
 
Dat is het gemak van mijn baan...
Bij mij treft ie het slecht... en krijgt hij een paar dikke prenten... })
Desnoods laat ik hem ontbieden aan het bureau voor evt een verhoor...


Helaas dat de burger niet dezelfde stappen kan doen........ |(



(We doen niet altijd kansloze dingen hoor bij de pliezie) ;)
 
Of als je het kenteken hebt gewoon aangifte doen van poging tot doodslag of zo de recherche kan nl wel de beelden (als ze er zijn) opvragen.
Danny :W :]
 
Of als je het kenteken hebt gewoon aangifte doen van poging tot doodslag of zo de recherche kan nl wel de beelden (als ze er zijn) opvragen.
Danny :W :]


mhhh heb geen kenteken... was iets te druk bezig, zonder kenteken aangifte doen heeft geen zin?
 
Dat is het gemak van mijn baan...
Bij mij treft ie het slecht... en krijgt hij een paar dikke prenten... })
Desnoods laat ik hem ontbieden aan het bureau voor evt een verhoor...


Helaas dat de burger niet dezelfde stappen kan doen........ |(



(We doen niet altijd kansloze dingen hoor bij de pliezie) ;)

Ben je ook zo'n agentje met een veel te grote pet, en nog nat
achter je oren? *O*
 
Klinkt als een gefrustreerde leaserijder, volgende keer volgen en hem op zijn werk aanspreken, of leuker: naar zn baas toelopen.
 
mhhh heb geen kenteken... was iets te druk bezig, zonder kenteken aangifte doen heeft geen zin?

Heeft wel zin, zeker als er wellicht camerabeelden van zijn. Moet je wel goed het tijdstip en lokatie weten, maar even langs gaan bij politie in Amsterdam is zeker niet raar.
 
Ben je ook zo'n agentje met een veel te grote pet, en nog nat
achter je oren? *O*


Mwwwah..... de pet past me inmiddels aardig na 6 jaar...
(ik zeg niet dat ie me ook staat :+ )

Maar aangifte doen zonder kenteken gaat weinig resultaat geven denk ik... B|
 
beelden worden niet vrijgegeven, het is dus zinloos om hier jouw energie in te steken.
had ik al in post twee geschreven, maar dat wordt blijkbaar niet gelezen. Men leest wat men wil lezen denk ik.

Ja vooral opvragen die beelden, komen ze bij je thuis brengen en dit kun je dan mee geven met de aangifte. Dikke kans dat op basis van art 130 het RBW wordt ingevorderd van de bewuste bestuurder. Zeer waarschijnlijk dat i daarna og even op cursus mag. Als je het kenteken niet weet is dit ook geen probleem, bij de politie kunnen ze met een druk op de knop uitzoek wie het was.
 
Heeft wel zin, zeker als er wellicht camerabeelden van zijn. Moet je wel goed het tijdstip en lokatie weten, maar even langs gaan bij politie in Amsterdam is zeker niet raar.
ze gaan echt niet elke aso actie op cd zetten. maw, ALS het al gefilmt is wordt het enkel uitgedraaid/bewaard wanneer er bijvoorbeeld heftige ongevallen hebben plaatsgevonden oid.
 
had ik al in post twee geschreven, maar dat wordt blijkbaar niet gelezen. Men leest wat men wil lezen denk ik.

Ja vooral opvragen die beelden, komen ze bij je thuis brengen en dit kun je dan mee geven met de aangifte. Dikke kans dat op basis van art 130 het RBW wordt ingevorderd van de bewuste bestuurder. Zeer waarschijnlijk dat i daarna og even op cursus mag. Als je het kenteken niet weet is dit ook geen probleem, bij de politie kunnen ze met een druk op de knop uitzoek wie het was.


tsjaa net even gebeld met amsterdam amstelland... zonder kenteken doen ze niks.
 
tsjaa net even gebeld met amsterdam amstelland... zonder kenteken doen ze niks.
Joh, wat een verrassing :P
Je hebt toch wel gezegd dat je de kleur van de auto wist en misschien het merk?
 
Laatst bewerkt:
Zonder kenteken weinig kans..

"Die ene Audi, op de A1 bij Amsterdam...." Dat zullen er niet zoveel zijn geweest.....
 
ze gaan echt niet elke aso actie op cd zetten. maw, ALS het al gefilmt is wordt het enkel uitgedraaid/bewaard wanneer er bijvoorbeeld heftige ongevallen hebben plaatsgevonden oid.

Die beelden worden toch 24 uur bewaard? En langer als het nodig is, maar dan moet dat wel binnen die 24 uur worden aangegeven.
 
Die beelden worden toch 24 uur bewaard? En langer als het nodig is, maar dan moet dat wel binnen die 24 uur worden aangegeven.
Jip, maar die gaan ze niet terughalen voor dit soort zaken ben ik bang. Wel voor aanrijding met letsel bijvoorbeeld. Pas geleden bij de A4 met die spookrijder zullen er wat beelden opgevraagd zijn als er camera's gestaan hebben.

Zo heb ik nog een aardige klapper in de tunnelbak onder den haag CS gezien -O-
 
\
had ik al in post twee geschreven, maar dat wordt blijkbaar niet gelezen. Men leest wat men wil lezen denk ik.

hangt ervan af hoe je het lezen wil......beelden worden NIET vrij gegeven, ook niet als justitie aan de deur komt.
Beelden worden weldegelijk vrijgegeven hoor voor bepaalde zaken :?, waarom zouden ze het anders opnemen en live uitkijken?
of doel jij op dit voorbeeld? Dan heb je gelijk natuurlijk (edit) gelijk in de zin van dat de beelden zeer waarschijnlijk niet zullen worden teruggekeken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan