Capaciteit PDF

Brnk

Handboek verzamelaar
5 apr 2017
3.428
4.610
Niet meer in Twente
Vraagje aan @Duderuud . Het komt nog wel eens voor dat er wordt gevraagd naar een wphb. Nou heb ik een beste verzameling en wil deze best delen met de MF-ers. Alleen zijn deze altijd te groot om te uploaden, waardoor dit met wetransfer moet. Is er voor PDFs niet wat te regelen? Vaak zijn ze zo tussen de 30 a 50 mb.
 
Nou...wat is illegale content. Ik heb een account bij een erg grote data base. Daar kun je tokens kopen om vervolgens handboeken te downloaden. Als je zelf upload krijg je ook diezelfde tokens om te downloaden.

Dus zeg het maar, is het dan alsnog illegale content? Ik weet het oprecht niet. Lijkt mij gekocht, dus van mij en mag ik het delen?
 
Als jij een dvd van top gear koopt mag jij die kijken, thuis laten zien, maar niet kopiëren en verder delen. Als je denkt dat dat met een handleiding uit 1 of andere shady databank wel mag ben je wel erg naïef.
 
Maar prima. Zal ze niet meer delen.
Kan je iets met webspace? Ik heb plek

Alle andere citaten en afbeeldingen zijn aan copyright onderhevig, het zou de onmiddelijke dood van het tietentopic zijn
 
Webspace ken ik zo niet. Zal eens kijken of dat was is.
Webspace is ruimte die je hebt op je eigen website. Ik heb wat domeinen en daar krijg ik schijfruimte bij die je via het internet kan benaderen, net als dit forum. Je zou daar een soort van webshop op kunnen zetten, zonder finacieel oogmerk
 
Waar baseer je dat op? omdat de website er mooi uit ziet?
Tegenvraag. Hoe baseer jij dat het een shady database is voordat ik heb gepost waar ik ze van heb? Maar het is mij duidelijk. Al ben ik ergens vrij verbaasd, omdat ik nog niet ben tegen gekomen dat hier op geacteerd wordt. Hoevaak er op MF zoiets gedeeld wordt... Maar ik heb verder geen zin in welles niettus. Zoals ik aangaf. Laat maar, is wel duidelijk.
 
Webspace is ruimte die je hebt op je eigen website. Ik heb wat domeinen en daar krijg ik schijfruimte bij die je via het internet kan benaderen, net als dit forum. Je zou daar een soort van webshop op kunnen zetten, zonder finacieel oogmerk
Ah check. Ik zal eens kijken hoe of wat verder. Zat ook te denken om een simpel email adres te maken. En bij een vraag op MF dan te zeggen dat ze maar moeten mailen. Hoef er geen stuiver voor, vind het alleen leuk om de mensen hier te helpen.
 
Tegenvraag. Hoe baseer jij dat het een shady database is voordat ik heb gepost waar ik ze van heb? Maar het is mij duidelijk. Al ben ik ergens vrij verbaasd, omdat ik nog niet ben tegen gekomen dat hier op geacteerd wordt. Hoevaak er op MF zoiets gedeeld wordt... Maar ik heb verder geen zin in welles niettus. Zoals ik aangaf. Laat maar, is wel duidelijk.

Betalen met tokens, en je krijgt tokens als je materiaal upload. Dat maakt het shady.

En je had dit topic ook niet kunnen openen, had er geen extra aandacht op gekomen :+
 
Betalen met tokens, en je krijgt tokens als je materiaal upload. Dat maakt het shady.
Het houdt het dataverkeer een beetje in de perken. Als een koekwaus een directory vindt met 100 gig aan boeken en die trekt-ie effe naar binnen ben je na 2 van die leipo's door je limiet heen
 
Het houdt het dataverkeer een beetje in de perken. Als een koekwaus een directory vindt met 100 gig aan boeken en die trekt-ie effe naar binnen ben je na 2 van die leipo's door je limiet heen

oké, goede reden, niet aan gedacht :)
 
oké, goede reden, niet aan gedacht :)
Vaak zijn het ook partikuliere initiatieven...
Zonder op pagina 53 te kijken: het zal wel afgeschermd zijn... Dat is ál die muziek op Utube ook. Originele WPHB's worden niet publiekelijk aangeboden door de fabrikanten. Watdan als je het toch wil hebben??? Het zijn sneue gedachtes van fabrikanten dat een zinnetje voorkomt dat mensen krijgen wat ze hebben willen, dan maar zonder hun medewerking
 
Vaak zijn het ook partikuliere initiatieven...
Zonder op pagina 53 te kijken: het zal wel afgeschermd zijn... Dat is ál die muziek op Utube ook. Originele WPHB's worden niet publiekelijk aangeboden door de fabrikanten. Watdan als je het toch wil hebben??? Het zijn sneue gedachtes van fabrikanten dat een zinnetje voorkomt dat mensen krijgen wat ze hebben willen, dan maar zonder hun medewerking

Uhu, maar neemt niet weg dat @Duderuud brieven op de mat krijgt van copyright claimers met de opgehouden hand :+
 
Geen idee, maar ik snap dat dit: Richtlijnen onder de voorwaarden valt.
Het lijkt mij ook wel makkelijk om iemand te helpen zonder dat het zichtbaar is, maar hé, dat vergt soms iets meer nadenken :+
 

Vergelijkbare onderwerpen

A
Reacties
2
Weergaven
743
Anoniempje436
A
Terug
Bovenaan Onderaan