capt.kirrrrrk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kom je daar in godsnaam achter?
[me]janice was ook zo stom om te klikken |( [/me]

Wat een ongelooflijke lozer zeg zo'n figuur!

Tuurlijk klikt een hoop volk op zo'n link :X

ff ip adresje natrekken en even op bezoek bij hem gaan als er iets stuk gaat!

Haal gelijk ff mijn antispyware over mijn systeem heen.


Domme :(
 
heb er ook op geklikt...stond idd iets van gehackt....er gebeurd nog niets....kan ik iets van dit geval opzoeken op de pc???progamma etc???

K-geintjes dit.... wie weet er meer...heeft het ook aangeklikt??? staat ook in het apeldoorn topic.
 
heb er ook op geklikt...stond idd iets van gehackt....er gebeurd nog niets....kan ik iets van dit geval opzoeken op de pc???progamma etc???

K-geintjes dit.... wie weet er meer...heeft het ook aangeklikt...

bij mij zei die dat de firewall het heeft kunnen tegenhouden ofzo, maar toen begon er een teller af te tellen voor de volgende "Angriff" ofzo..
ff mn system mechanic maar weer es laten draaien, maar denk niet dat er iets ernstigs is gebeurt.

@#$%! die gozer :(
 
Laatst bewerkt:
bij mij zei die dat de firewall het heeft kunnen tegenhouden ofzo, maar toen begon er een teller af te tellen voor de volgende "Angriff" ofzo..
ff mn system mechanic maar weer es laten draaien, maar denk niet dat er iets ernstigs is gebeurt.

klootzak die gozer :(
hou de reacties wel ff in de gaten hier...ja zeker niets anders te doen op de zaterdag avond...
 
Heb dus ook op die link geklikt, dus voor de zekerheid maar even de diverse programma's erop los gelaten.

Nu net klaar met een volle systeemscan met AdAware, en daar kwam uit Win32.Trojan.ComputerHijacker

Of dat hiervan komt weet ik niet, maar die reg-key is eruit geflikkert, nu even Norton eroverheen laten ploffen.

Voor diegene die dat niet hebben, zoek even op google 'virusscan' en download het Google-pack (althans de delen die je wilt.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan