Carbonnen & alu Yoshimura demper

NielZ_

MF veteraan
19 sep 2006
6.530
22
't Kamp
Ik heb nog 2 yoshi dempers liggen.
1 carbonnen, is gewoon netjes, niets mis mee :)
en 1 aluminium, alleen heeft deze een fikse deuk aan de motorkant (dus in principe ziet geen mens het) een kleintje bij het uiteinde (dat pijpje) en hij mag wel een goede poetsbeurt gebruiken met bijv. chroompoets. Het "yosimuraplaatje" is missing btw..

Ze zijn beide voorzien van een 3punts aansluiting

piccie van de carbonnen:
4kedddw.jpg


eentje van de alu:
4r8awc3.jpg



bij intresse kunnen er meer foto`s gemaakt worden, maar dat spreekt voor zich lijkt me :)

Het geluid van deze dempers is identiek, en je hoeft niet bang te zijn dat de overige verkeerdeelnemers je niet horen.. O-)

250 voor de carbonnen, en 100 voor de alu :)
 
Laatst bewerkt:
carbonnen 300, alu 125.
Dit zijn wel richtprijzen, maar k ben ook geen sinterklaas he :+
 
Hoe heet dat alu modelletje (RS-series)? Ik heb er ook 1 en volgens mij is het dezelfde. Op het plaatje staat: not for road use. :z
 
Leuk gezicht met die witte kont :Y

hij is nu heeeeeeeeeeeeel anders ;)

@ mister 6, ik heb echt geeen idee..
mss dat op ht tp://www.yoshimura-rd.com/wat staat, maar @ demper staat alleen dat logo van yoshi, dus daar schiet je ook niet veel mee op ^^

enne, "not for road use" alsof iemand zich hier daar druk over maakt :X k heb er nooit problemen mee gehad hoor :)
 
Laatst bewerkt:
Niet teveel geld voor leuke dempertjes............. :}

Maar hoe ziet je SRAD er nu uit dan???
 
8-)

5xqq0w9.jpg



ik kan trwns wel zo`n linker airintake geval gebruiken (een nette dan)..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ECHT wel intresse in die aluminium YOSHI...

Ik zag dat je die wel voor 125 euri's wilde verkopen...
Als je die nog hebt liggen, wil ik die zondag / maandag / dinsdag wel even komen halen, voor 100 euri's... En als je dat te laag vindt, dan komen we d'r vast wel uit...
Dan ben je er maar vanaf en maak je een andere GIXXER rijder ERG blij...
Heb namelijk zelf ook een SRAD750 uit 97... Daar zit nu nog een standaard demper op...
Vanuit Z'meer is het maar een uurtje rijden.

Ik hoor het wel van je, wanneer ik die demper kan komen halen en of je die demper nog in je bezit hebt...

Je kan me ook eventueel mailen naar Michel.r750@hotmail.com

Groeten van Stoffel
 
nooit geweten dat yoshi`s zo slecht in de markt lagen.. -O-
 
Laatst bewerkt:
De Yoshi's zijn goede uitlaten met een mooie sound, maar hoogst waarschijnlijk is er nu gewoon ff geen vraag naar. Had er graag 1 gekocht, maar ik heb een slip-on nodig.. -O-
 
schopperdeschop op!


*carbonnen demper heeft leveringsproblemen t/m zaterdag :+
mn motor staat nu bij superpole :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan