• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

carbulateur

stefaan

Die hard MF'er
Lid geworden
3 mei 2004
Waarderingsscore
0
hoi,

ik zit met een probleem, hoe maak je in godsnaam de carbulateurs los van een r1 of r6
ik zou de sproeiers moeten uitkuisen daar de moto een lange tijd stil staat.

motor start als ik rechtstreeks benzine in de carbulateurs giet, zet ik de tank erop dan wil deze niet starten, dus sproeiers zijn vervuild.

maar hoe krijg ik die eruit?
mvg

motor start als ik rechtstreeks benzine in de carbulateurs giet, zet ik de tank erop dan wil deze niet starten, dus sproeiers zijn vervuild.
Je bent wel een beetje voorbarig met deze conclusie. :?

Misschien kan je beter vanaf de tank gaan zoeken waarom er geen benzine doorstroomt.

Wie weet zit je benzinekraantje wel vol met prut, of is je benzinepomp kapot. B|
En voordat je al je carburateurs eraf haalt is het misschien wel zo verstandig om de vlotterbakjes af te tappen om te kijken of er vuil mee naar buiten komt.
Wie weet wil hij daarna welk gewoon starten.
En mocht dat allemaal in orde zijn dan zou ik pas gaan kijken of je de vlotterbakjes eraf kan halen zodat je de sproeiers kan schoonmaken.

Het spijt me, maar er zitten geen carbulateurs op een motor..........
Wél Carburators.............

.....................in een engelstalig land. Hier is het carburateur.

In china is het carbulateul.

:+

on topic:
Slang geknikt of vacuum werking op de kraan niet goed?

Kun je de carburateurs wel 1 voor 1 vullen en de motor starten?

Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat het de sploeiels zijn, je klijgt waalschijnlijk geen benzine, dus klaantje leinigen, pomp contlolelen.
klijg je wel blandstof uit de tank als deze niet op de motol zit, dan is het de pomp, of geknikte blandsofleiding

Terug
Bovenaan Onderaan