• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

carburator husky94

dopebelg

MF'er
Lid geworden
8 aug 2006
Waarderingsscore
0
jow , kan iemand me zeggen hoe ik mijn carburator van husky uit 94 moet aansluiten op nafttank? want ik weet niet meer hoe de darmpjes naar de nafttank liepen ... 3 aansluitingen aan de naftank , 1kant 2aansluiting en andere kant 1 .. maar naar waar moete deze lopen? mss een foto :)

grtzz

deze vraag kon je wel stellen in het grote husqvarna topic?

je houdt gewoon de 2 aan de rechterkant vd carbu aan de 2 vd benzine kraan.degene aan de onderste vj carbu sluit je aan op je "open" de bovenste fijne aansluiting op je carb op rezerve

en links hou je gewoon links.

Laatst bewerkt:
heeft er niemand een foto van ? ik weet ect niet of ie goed is aangesloten .. het kan gewoon niet want bougie krijgt geen benzine ...

grtzz

als ik men kraantje aan linkerkant van tank openzet , loopt er benzine uit men overloop .. wat is er mis?

grtz

als ik men kraantje aan linkerkant van tank openzet , loopt er benzine uit men overloop .. wat is er mis?

grtz

Overloop van je carburateur neem ik aan?

Dan even je vlotterbak eraf halen, alles goed schoonmaken. Dan blijft je vlotter hangen of sluit hij niet meer goed af.

de kant waar 1 aansluiting zit loopt naar het benzinekraantje en vanuit de benzine kraan sluit je het slangetje dan aan op de carb....

maar welke moest nu boven
kheb mn tank er pas nog af gehad en zat met t zelfde maar als k me ni vergis was t links naar rechts boven en rechts onder naar de carb

Terug
Bovenaan Onderaan