Cardo Packtalk Slim op Nolan helm?

Proosst

MF veteraan
23 feb 2007
4.822
15
Gisteren mijn perfect zittende Nolan N com B5 verkocht omdat koppelen met andere merken amper lukte.

Nu ben ik van plan een Cardo Packtalk Slim aan te schaffen maar ik kan nergens vinden hoe de compatibiliteit is met Nolan helmen. Ik heb de N104 evo.
Wordt niet vermeld op de site van Cardo of leveranciers in Nederland maar er staat bij dat dat niet wil zeggen dat die niet past.

Nu zou ik natuurlijk ook de Bold aan kunnen schaffen om zeker te weten dat die past. Maar ik was van de B5 zo gecharmeerd dat die zo dun en aerodynamisch op mijn helm zat. Vandaar de voorkeur voor de Slim.

Heeft iemand een Slim op zijn Nolan helm of weet iemand of dat past?
 
Doe de Bold. Ik heb ook net eentje gekocht. Moet hem vanmiddag inbouwen, maar op de site van Cardo staat Nolan nog niet vermeld als compatible. Heb zelf de N87.

Heb de Bold voor €225 gescoord bij Waypoint op de motorbeurs.
 
Laatst bewerkt:
Als het past wil ik liever de slim. Overigens zijn die beiden bij Waypoint in de winkel €4 duurder dan die beursprijs. Maar... dat is dan ook wel een motorbeurs aanbieding ;)
 
Anyway. De vraag in de OP staat nog steeds open. Mocht iemand weten of het past hoor ik het graag :)
 
Heb gisteravond de oortjes niet kunnen installeren. Te groot en de wangstukken klikken ook niet meer goed terug door de extra volume eronder. Hoop dat jouw helm iig beter is qua ruimte voor comms.
 
Terug
Bovenaan Onderaan