Cartagena 15 t/m 18 Maart

Kikiracing95

MF veteraan
19 jan 2011
2.169
139
Volendam
Wie gaan er allemaal naar het mooie Cartagena in maart met No limits?

cartagena_3.jpg
Info van de organisatie:
4 DAAGSE TRACKHOLIDAY CARTAGENA
Zondag 15 t.e.m. woensdag 18 maart 2015

4 dagen on track incl gebruik pitbox
Slechts 3 groepen dus veel rijtijd
4 overnachtingen + ontbijt in hotel NH Campo
Transport van motor + toebehoren vanuit Assenede (België)

Voor 620 euro!
No Limits Track Days - België

CT13%20Circuit%20Sticker%20Cartagena_2.png


Wie gaan er mee:
#88 - G-Tar (Kiki Racing)
#10 - KikiRacing95 (Kiki Racing)
#39 - Chrissifumi39
#83 - TonyM
Sexepiel
 
Laatst bewerkt:
Eerst dit weekend Portimao, dan beslis ik over voorjaarstraining.
Voorbereidingen voor Portimao zijn tot zover top geregeld door Erwins1000rr / nolimitstrackdays.be !
 
Ook eens zien of er plek is in de kalender voor een voorjaarstraining ... aanbod genoeg alleszins ...
 
Incl motortransport
Incl hotel en ontbijt
4dagen on track (3 groepen dus veel rijtijd)als je persoonlijk eens een sessie wil laten voorbij gaan kan dit uiteraard
Alles voor slechts 620€

Transport professioneel in krat en full transport verzekering
 
ondertussen zijn er al vrij veel boekingen gedaan voor Cartagena , zijn nu een 2.5 week met inschrijven bezig ben benieuwd of het event sneller volgeboekt gaat zijn als afgelopen voorjaar (toen was het reeds volgeboekt na een week of 6)
 
De FastFood Racing jongens Zoeperman en Shuriken zijn present!
Ondersteuning door Jeronimerel, onze paddock oase manager *O* *O* *O* *O*
 
Heren,

Ik ga me hoogst waarschijnlijk ook inschrijven voor deze training (om mijn ZX6R uit 2009 die ik net heb gekocht uit te proberen).

Is er misschien iemand die:
  • Samen met mij de motoren naar Belgie wil brengen?
    Dus een plekje vrij heeft op zijn trailer of ik kan zelf een trailer regelen voor 2 motoren. Ik woon in Arnhem.
  • Samen met mij een auto wil huren om vanaf Alicante mobiel te zijn gedurende de dagen?
    Ik wil op zaterdag heen vliegen en op donderdag terug (heb nog niet geboekt, waarschijnlijk vanaf Eindhoven).

Ik heb er zin in!

Mike (alias Victor Hotel)
 
Heb me ook ingeschreven.

EN HEB ER ZIN AN!

Iemand nog praktische inpak tips? Kan me voorstellen dat je toch net wat ander spul mee zeult dan je anders meeneemt.

Bijvoorbeeld een koelbox, do of don't? Compressor mee lijkt me wat overdreven, dus dan een fietspompje meenemen? Tafeltje en stoelen mee of is dat ook niet nodig omdat je in de box aardig kan zitten?


Is het een banden vretende baan of valt dat wel mee?
 
Heb me ook ingeschreven.

EN HEB ER ZIN AN!

Iemand nog praktische inpak tips? Kan me voorstellen dat je toch net wat ander spul mee zeult dan je anders meeneemt.

Bijvoorbeeld een koelbox, do of don't? Compressor mee lijkt me wat overdreven, dus dan een fietspompje meenemen? Tafeltje en stoelen mee of is dat ook niet nodig omdat je in de box aardig kan zitten?


Is het een banden vretende baan of valt dat wel mee?


ik heb de vorige keer op almeria bij een plaatselijke Decatlon nog een stoeltje en een tafel gekocht voor 15 euro, handig voor de laptop ...
 
Heb me ook ingeschreven.

EN HEB ER ZIN AN!

Iemand nog praktische inpak tips? Kan me voorstellen dat je toch net wat ander spul mee zeult dan je anders meeneemt.

Bijvoorbeeld een koelbox, do of don't? Compressor mee lijkt me wat overdreven, dus dan een fietspompje meenemen? Tafeltje en stoelen mee of is dat ook niet nodig omdat je in de box aardig kan zitten?


Is het een banden vretende baan of valt dat wel mee?

Stoeltje is wel lekker,klein opvouwstoeltje kan bij de motor mee.
Ik neem wel een koffertje gereedschap mee,neem jij een fietspompje mee?
 
ik ben nog beetje aan twijfelen :/ ...
probeer beetje mn racemaat(en) over te halen om ook heen te gaan :Y ....
dat zou mn besluit wat makkelijker maken

zou iig mooie voorbereiding zijn op nieuwe zac seizoen 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan