Cartagena 7 tm 10 maart 2016

Giacomo

MF veteraan
12 jul 2002
1.802
0
Bij Zutphen
Ben benieuwd wie er allemaal naar Cartagena gaan met No Limits (www.nolimitstrackdays.be) in maart 2016.

Ben er dit voorjaar geweest en voor komend jaar weer geboekt. Komen we dezelfde gezichten weer tegen?
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd wie er allemaal naar Cartagena gaan met No Limits (www.nolimitstrackdays.be) in maart 2016.

Ben er dit voorjaar geweest en voor komend jaar weer geboekt. Komen we dezelfde gezichten weer tegen?

Wij zijn er ook weer met een man of 10
 
Ik kijk er nu al naar uit. Hopelijk weer zulk weer *D
150315_0540_cartagena.jpg
 
Is altijd supermooie start van het jaar!
No Limits goede organisatie en Cartagena een heerlijk circuit.

Toch denk ik voor het eerst in zes jaar even te laten schieten.
Ga vlak daarvoor naar Curacao en wil in het voorjaar met No Limits naar Brno.
 
Vorig jaar gemist en dit jaar gaat ook niet lukken, verkeerde planning! Hoop in januari naar Cartagena te gaan.
 
Laatste 15 plaatsen nog beschikbaar en dan zit Cartagena ook reeds vol. (Portimao ook reeds volgeboekt)
 
Hoeveel ruimte voor banden, pak, helm, paddockstands etc. heb je in het krat.

Hoor graag jullie ervaringen en tips zijn welkom :Y
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel ruimte voor banden, pak, helm, paddockstands etc. heb je in het krat.

Hoor graag jullie ervaringen en tips zijn welkom :Y

proppen, doordat je de kratten omwikkeld met folie gaat er nog best veel in... maar extra set velgen, bandjes , stands, helm en pak... moet lukken
 
Enorm veel grip, maar daarom vreet het banden.
Heb vorig jaar een superharde achterband gekocht die heeft jet 2 dagen volgehouden (dunlop hardheid 5 terwijl 2 normaal is)

Ik weet nog niet wat ik ga doen met de banden, misschien haal ik wel een 2 setjes superbike pro
 
Asfalt is heel band vriendelijk daar, met 2 nieuwe achterbandjes doe je wel 4 dagen. Voorband gewoon nieuw, doe je ook 4 dagen mee.


Enorm veel grip, maar daarom vreet het banden.
Heb vorig jaar een superharde achterband gekocht die heeft jet 2 dagen volgehouden (dunlop hardheid 5 terwijl 2 normaal is)

Ik weet nog niet wat ik ga doen met de banden, misschien haal ik wel een 2 setjes superbike pro


Verder nog iemand?
 
Terug
Bovenaan Onderaan